środa, 14 stycznia 2015

Justyna w " Violetcie" mała zmiana planów.

W poprzednim poście podzieliłam się z wami informacją kiedy zostanie wyemitowany pierwszy odcinek z Justyną Bojczuk naszą Matyldą. Poprzednie informacje były błędne, ze względu na przerwę Disney potwierdził, że Justyna pojawi się od:

24 marca - 3 kwietnia

Postać pojawi się w dziewięciu odcinkach, ale zobaczymy ją także 13-14 kwietnia w finałowych odcinkach.
Czyli wszystkich razem odcinków z Justyną zostanie wyemitowanych 11 odcinków!





8 komentarzy:

  1. Nie mogę sie doczekac !!!!!!!
    / tinistashania

    OdpowiedzUsuń
  2. DaJ KoNtAkT dO dIsNeYa !!!! :)
    PLOSE ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żal mi cie anonimku gdybyś czasem czytał ze zrozumieniem posty na blogach znał byś go : blogerzy@disney.pl
      lalaolatafankapl

      Usuń
  3. ILE MASZ LAD?

    OdpowiedzUsuń
  4. CZEŚĆ, MAM NA IMIĘ MARTINA STOESSEL UWIELBIAM MOJĄ ROLĘ MOIM MĘŻEM OD TRZECH LAT JEST JORGE BLANCO,A TAK NAPRAWDĘ NIE MAM 17 LAT TYLKO 25 I MA TRÓJKĘ DZIECI: HORHE, MECHI I NINE. KOCHAM MOICH POLSKICH FANÓW I PRZECYŁAM WAM 100000000 CAŁUSÓW :******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poważnie??? Nie wiedziałam, że miałaś czas nauczyć się polskiego... :D
      sonia

      Usuń
    2. Tak super, a ja jestem królową Elżbietą ! :D

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst