poniedziałek, 12 maja 2014

Niespodzianka od Lodo

Uwaga! Już jutro o godzinie 18.00 czasu Polskiego dowiemy się o jaką niespodzankę chodziło Lodo! A z kąd to wiemy? Z tego miłego tweeta:
Tłumaczenie: Chłopaki jesteśmy! Jutro o 13.00 1 Argentynie ( 18.00 we Włoszech ) dowiecie się wszystkiego!!!

Także został zamieszczony rozkład poszczególnych państw:

 Zobacz obraz na Twitterze

Jak myślicie o co może chodzić?

Ja ma przypuszczenia, że jest to trasa koncertowa powiązana również z Polską, a  skąd? Z tego tweeta:


Tłumaczenie: Abym mogła wam powiedzieć o co chodzi, muszę wiedzieć że jest wiele Unicerses. Wszyscy z tagiem : #SonoUniverses

A nazwa filmiku nosi nazwę: unverouniverseremoltopaziente czyli prawdziwe Universes są bardzo cierpliwe!

Moje przypuszczenia dochodzą do trasy powiązanej z Polską...

A wasze, jakie są?

Emilka 

1 komentarz:

  1. Trasa koncertowa...chciałoby się:/
    Ja kocham Lodo , a ona kocha trzymać nas w napięciu ;)
    Nie mogę się doczekać 18.00 , a opublikujesz w poście o co chodzi jutro , bo w sumie mnie nie będzie o 18 w domu.
    Wg.mnie chodzi o trasę powiązana z Polonią albo o jakiś nowy teledysk ;)))))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst