piątek, 9 maja 2014

Plotki, Plotki i plotki na temat Martiny- są coraz gorsze!

Chcę w tym poście poruszyć temat o Martinie i o plotkach na temat, że ma anoreksję. Dziewczyna jest po prostu chuda jak jej rodzina, ale teraz media przegięły, a my jak V-Lovers musimy coś zrobić!

Na początek: Zaczęły się plotki o stroju Martiny na Juntada Tinistas. Media uważają, że strój był wyzywający i nie odpowiedni dla naszej Martiny! Według mnie strój był jak najbardziej dopasowany jak i śliczny! A co uważa Martina na ten temat:

" Dla mnie strój był bardzo ładny i to mój styl ubierania. Pierwszy był super rocker, ale nie widzę nic złego, bo wszystko był zakryte, a drugi był bardziej moją sprawą. Bryczesy i wysokie buty to mój styl bagatelizujecie problemy! "

Zobaczmy zdjęcia strojów: 



Bezpośredni odnośnik do obrazka



Druga sprawa: Kolejna rzecz raniąca Martinę! Media chcą nam wmówić, że Martina dwa razy w tygodniu chodzi do psychologa, bo nie może się pogodzić z tym, że jest taka chuda! Kto to wymyślił? Kto ma takie pomysły? Oczywiście, że to media, chcą dokuczyć naszej Tini!

Od razu odezwała się Martina: " Najpierw chcę wyjaśnić, że nie mam psychologa. Właściwie to wstyd, że są ludzie, którzy chcą robić takie rzeczy, to wszystko wymyślili, i chcą Martwić rodziny, przyjaciół i fanów. Wszystko jest kłamstwem! Od urodzenia jestem taka chuda. Mój brat jest taki sam i moja mama też. Mówię " nogi flamenco " żyję i jem. To w rodzinach jest genetyczne. "

Według mnie Martina ma idealną figurę.



A co powiedziała na ten temat Mama gwiazdy?

"Myślę, że jest to nękanie mediów na Martinę. Ona jest niewielka,a ci ludzie którzy zapoczątkowali tego typu informacje, będą musiały zareagować i powiedzieć, bo nigdy nie poszła do psychologa, nigdy nie leczyła i nie ma żadnego problemu!"



Wyobrażacie sobie jak Tini może się teraz czuć? Na pewno jest jej bardzo przykro.



Emilka







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst