niedziela, 21 września 2014

Nabór do bloga

Postanowiłam, że zorganizuje kolejny nabór, gdyż poprzednie redaktorki nie piszą i nie pisały postów.

Poszukuje osoby, która nie odejdzie po miesiącu, szukam kogoś na stałe. Ważne jest dla mnie by osoba miała już kiedyś styczność z pisaniem bloga. Osoba która zgłasza się do naboru może posiada swój blog o 
" Violettcie" ale proszę o link do niego. Nabór będzie się składał z trzech kategorii: tłumacz, modnisia, redaktorka, z tych kategorii będę potrzebować po 1 bądź 2 osoby zależy od liczby chętnych. Osoba powinna mieć od 11 lat.



Reszta w rozwinięciu posta :)



Czego od danej kategorii wymagam?

Tłumacz: Osoba ta musi umieć posługiwać się w języku Hiszpańskim, a nawet Włoskim. Proszę napisać mi w jakim stopniu zna się te języki ( db,bdb )
Niech osoba zgłaszająca się do tej kategorii przetłumaczy mi filmik.
Modnisia: Ta osoba musi umieć odróżnić co jest na topie, a co spada niżej.  Musi znać dobre sklepy w których można znaleźć ubrania podobne do tych, które mają aktorzy.
Niech osoba zgłaszająca się do tej kategorii znajdzie mi 10 par butów, które są  modne tym latem.
Redaktor: Ta osoba musi umieć przekazać w ciekawy i wyrazisty sposób czytelnikom bloga dany post. Musi znać ortografię, uwierzcie mi źle się czyta posty z błędami ortograficznymi...
Niech osoba zgłaszająca się do tej kategorii napisze mi przykładowy post, który by wstawiła na bloga.

Jeśli zgłaszasz się do naboru wybierz sobie tylko jedną kategorię.


Zgłoszenie:
Obojętne do jakiej kategorii się zgłaszasz musisz mi napisać w punktach:
1. Imię
2. Wiek
3. Jaką ilością wolnego czasu dysponujesz?
4. Skąd czerpiesz informację?
5. Co ci się podoba na blogu? Jeślibym cię wybrała co byś zmienił/a?
6.  Jakie masz doświadczenie blogowe?
7. Dasz radę utrzymywać stały kontakt poprzez GG lub Skype?
8. Dlaczego mam wybrać właśnie ciebie?

Wszystkie zgłoszenia wysyłajcie na e-mail: 
emiliapietrynek@interia.pl

Czekam na  wasze zgłoszenia do 31 września. 

Jest warto się zgłosić, jeśli będziesz sobie dobrze radził/a najprawdopodobniej dostaniesz ode mnie bardzo ciekawy prezent...

Powodzenia!


Emilka



1 komentarz:

  1. Ja nie wezmę udziału , bo nie mam czasu na pisanie bloga ;)
    Powodzenia wszystkim :)
    PS Napisałaś że czekasz na zgłoszenia do 31 września , a wrzesień ma 30 dni , czyli do 30 września lub 1 października xd taka mala poprawka ;))))

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst