piątek, 3 października 2014

LO SIENTO MUCHO~~~ BARDZO PRZEPRASZAM

LO SIENTO MUCHO~~~~ Bardzo was przepraszam za moją nie obecność, przyznaje się, że zaniedbałam bloga. Teraz postaram się pisać codziennie, nie mówię, że dziennie pojawią się 4 posty, ale 2 postaram się napisać. Pewnie teraz myślicie sobie, dlaczego nie napisze więcej, zrobi zadania ma czas" Nie chodzi oto, że mi się nie chce ale nie mam czasu, jestem sama na blogu, nikt mi nie pomaga, więc naprawde trudno napisać cztery-pięć postów dziennie tak jak blogi ktore mają po 7 redaktorek, popatrzcie tak, weźmy pod uwagę blog VP, gdyby nie wszystkie redaktorki, założyciel/ka bloga także dziennie miałaby jeden post, gdyż dziennie właśnie tyle dodaje....

------------------------
Nie będe wracać do starszych rzeczy o których nie napisałam na blogu, gdyż informacje o nich wszystkich uzyskaliście na innych blogach.
------------------------------

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst