poniedziałek, 13 października 2014

Wywiad: Dave Cameron!

Mam dla was wywiad z Dove Cameron. Gwiazdą serialu Liv i Maddie.
 Oto on :

Poznaj bohaterki Liv i Maddie. 

Choć są ( niemal ) takie same to ... każda z nich jest kompletnie inna.

W szkole dziewczyny gnębiły mnie.
Sprawdź jak Dove Cameron poradziła sobie z nimi.

Czy można nie lubić dziewczyny, która jest śliczna sympatyczna i ma dobre serce ? Aktorka Dove Cameron (18 lat) przekonała się że niestety tak. Gwiazdę serialu Liv i Maddie przez długie lata prześladowały szkolne koleżanki. Na korytarzu wytykały ją palcami i nabijały się z niej.  
Śmiały się z moich zębów oraz jasnej kanacji. Mówiły że wyglądam jak wampir., Podobno byłam przeraźliwie blada.-
wspomina.
 Początkowo strasznie ją to denerwowało. Potem przestała zwracać uwagę na zaczepki i ... poświęciła się muzyce i aktorstwu.  
Śpiewanie zawsze było moją pasją. Kółko teatralno-wokalne na które chodziłam dawało mi tyle radości że zupełnie nie przejmowałam się ich komentarzami. Wiedziałam że mimo swoich wad jestem lepsza od tych dziewczyn. 
  Dove wie jednak że gdyby nie radziła sobie z docinkami to porozmawiałaby o nich z kimś dorosłym.
Dziś kiedy mam problem mówię o tym komuś kto zdoła mi pomóc. To może być przecież nauczyciel- mówi Dove.   
Bardzo sensowna rada. 



Podoba wam się wywiad?

Emilka

          

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst