sobota, 22 listopada 2014

Szukam grafika+redaktroki

Sami widzicie, że wygląd bloga nie jest " dobry ", dlatego szukam grafika. Osoba zgłaszająca się na grafika tworzyłaby wygląd naszego bloga.

Zgłoszenie:
-  imię
- wiek
- czym się interesujesz
- dlaczego chce tworzyć grafike na moim blogu
- przykładowy nagłówek na bloga

Jak sami widzicie nie mam dużych wymagań.



CZYT.DALEJ!




Numer dwa- redaktorka

Oglądając bloga można zobaczyć, że nie codziennie pojawiają się posty, dlatego ktoś do pomocy jest mi potrzebny, a moje wymagania nie są duże.

Osoba musi mieć ukończone 10 lat.
Może posiadać swojego bloga, ale musi podac mi link do niego ( może mieć blog o Violettcie )
Mieć przynajmniej jedną godzine dziennie na pisanie postów.

Zgłoszenie:

- Imie
- Wiek
- Dlaczego chcesz pomagac właśnie mi
- Czy tworzyłaś lub tworzysz swojego bloga
- Jak dobrze znasz działalność bloga
- Ile posiadasz dziennie wolnego czasu na pisanie postów




ZGŁOSZENIA NA REDAKTORKE I GRAFIKA WYSYŁAJCIE NA MAIL- emiliapierynek@interia.pl


POWODZENIA ♥


1 komentarz:

  1. Hej, no ja grafikie raczej dobrym nie jestem, moje szablony są ściągane ale redaktorka, no cuż na to 2 mog się zgłosić!

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst