wtorek, 18 listopada 2014

Urodziny Myszki Miki



Dziś jest wyjątkowy dzień dla naszej disnejowskiej myszki Miki, ponieważ dziś obchodzimy jego kolejne urodziny- 18 listopada.
W ten dzień wszyscy składają życzenia urodzinowe naszej Myszce - aktorzy, piosenkarze, celebryci, redakcje wszyscy jej fani pamiętają o tym wyjątkowym dniu ♥
I wy możecie składać jej życzenia na Instagramach, Twitterach itp. Ale pamiętajcie żeby oznaczać je #BDAYMICKEY


  

CZYTAJCIE DALEJ!




Czy wiesz, że:


Pierwszy raz postać Miki pojawiła się w filmie " Plane Crazy " 15 maja 1928r. W tym samym roku na ekranach kinowych w New Jorku miał premierę pierwszy anonimowy film dziękowy pt. Parowiec Willie 18 listopada 1928r. Głosu postaci myszki Miki udzielił nam Walt Disney, który w 1931/1932 otrzymał za jej stworzenie Oscara.

Troche o naszym Mikim:

Miki to urodzony bohater i wieczny optymista. Jest zabawny, bywa lekko złośliwy i skory żartów, ale kiedy trzeba, nie waha się nagiąć kilku zasad w słusznej sprawie. Jest też rezolutny, a jego nieprzeciętna pomysłowość zawsze pozwala mu wydostać się z tarapatów. Dzięki sprytowi, odwadze i determinacji Miki jest zawsze górą. A najważniejsze, że uwielbia się śmiać. A my śmiejemy się razem z nim.


Czy pomyśleliście kiedyś, że:

- Jeden dzień w życiu Walta mógł zdecydować o tym, że o Myszce Miki dziś w ogóle byśmy nie wiedzieli, nie istniałby Kaczor Donald, nie byłoby Disneylandów.


To co chciałam wam przekazać umieszczę w formie grafiki:


I na koniec:


STO LAT NASZEJ KOCHANEJ MYSZCE♥


3 komentarze:

  1. Mam rade: Pisz troszkę estetyczniej uwierz mi caly przeklejony post z neta nie jest fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Post nie jest skopiowany z neta, tło do liter samo mi się pokazało jak pisałam post i nie wiedziałam jak je usunąć.

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst