czwartek, 30 lipca 2015

[KONKURS] WYGRAJ ORYGINALNE AUTOGRAFY OBSADY "VIOLETTA"!

Powoli coraz bardziej zbliżamy się do pożegnalnych koncertów Violetta Live, które odbędą się w Warszawie ( 22.08.15 ) i Krakowie ( 25.08 i 26.08 ) Jeśli nie macie biletów zachęcam was do poproszenie rodziców i rozważenie kupna biletów, zwracając uwagę na, że bilety ostatnio bardzo staniały, można je kupić za cenę 49.99 zł! To naprawdę nie wiele!
Ale wróćmy już do tematu postu: Nasz blog przy współpracy z The Walt Disney Polska, zorganizował konkurs, w którym do wygrania jest naprawdę niesamowita nagroda! Coś o czym każdy fan marzy, bo zawsze zostanie mu to na pamiątkę: Autentyczne autografy obsady Violetta! Zapraszam do dalszego czytania postu! Wszystko na temt konkursu, znajdziecie w rozwinięciu postu.





Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady
 " Violetty ".

Zadanie konkursowe nie jest trudne, dlatego mam nadzieję, że nikomu nie sprawi większych problemów. Teraz pomyślcie i sięgnijcie po odpowiedź do głębi swojego serduszka i zapytajcie siebie " dlaczego tak bardzo chciałabym mieć autografy obsady? " Odpowiedź sama przyjdzie :) Wasze odpowiedzi nie muszą być bardzo długie, najlepiej zwięźle i na temat. 

Nagrodą w konkursie jest szesnasty tom "Kolekcji V-Lovers " zawierający pięć ostatnich odcinków, pierwszego sezonu, serialu " Violetta ". Zawierający na okładce oryginalne autografy Martiny Stoessel ( Violetta )  Alby Rico ( Naty )  Mercedes Lambre ( Ludmiły ) Diego Dominguez ( Diego ) i Facundo Gambande ( Maxi )





Myślę, że nagroda jest dość ciekawa i jest o co walczyć. Zapraszam was do zapoznania się z regulaminem owego konkursu.

REGULAMIN KONKURSU

1. Konkurs jest organizowany przez blog " Świat Disneya&Violetta ", przy współpracy z Disneyem
2. Fundatorem nagrody w konkursie jest The Walt Disney Company Polska.
3. Zadaniem konkursowym jest napisanie dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady
 " Violetty ".
4. Konkurs zaczyna się dziś 30.07.2015 i trwa do 6.08.2015 ( włącznie )
5. W konkursie jest przewidziana nagroda w postaci szesnastego tomu " Kolekcji V-Lovers " z oryginalnymi autografami obsady " Violetty ".
6. W konkursie brać udział mogą zalogowani jak i anonimowi użytkownicy. Osoba wysyłająca zgłoszenie z konta anonimowego, musi podać swój aktualny adres e-mail, w innym przypadku zgłoszenie nie będzie brane pod uwagę.
7. Zwycięzca ma 4 dni na wysłanie mi- Emili Pietrynek swoich danych na adres: emiliapietrynek@interia.pl, w postani imienia, nazwiska, numeru telefonu, dokładnego adresu zamieszkania. Owe dane będą potrzebne wyłacznie do wysłania nagrody przy ewentualnej wygranej. Nie będą nigdzie publikowane.
8. W razie pytań proszę pisać na oficjalny ask bloga http://ask.fm/blogviolettadisney

WSZYSTKIE PRACE ZAMIESZCZAJCIE W KOMENTARZACH POD TYM POSTEM

ŻYCZĘ POWODZENIA WSZYSTKIM UCZESTNIKOM I DOBREJ ZABAWY !



30 komentarzy:

  1. po co nr telefonu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nr telefonu jest potrzebny do wysyłki. Dzięki numeru telofonu, kurier będzie mógł się z tobą skontakowac, np kiedy wysyłka dotrze.

      Usuń
  2. Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady "Violetty".

    Fakt, pytanie jest proste. Taka sama będzie też moja odpowiedź. Jestem jedną z troszkę starszych fanów Violetty. To dzięki ich piosenkom zdobyli moją sympatię. Istnieje ogromna więź pomiędzy ekipą Violetty, a fanami. Wszyscy jesteśmy rodziną! Chciałabym wygrać ich autografy, by jakaś ich cząstka już zawsze pozostała ze mną. To niesamowite uczucie trzymać w ręku coś, co trzymała obsada. Autografy będą idealną pamiątką po nich, do której zawsze będę mogła sięgnąć, gdy będzie mi źle, a kiedy będę miała swoje dzieci, to pochwalę się mu i zapoznam na pewno z przygodami Violetty. Być może nie uda mi się nigdy spotkać któregoś członka obsady, a ten tom niesie w sobie autografy prawie wszystkich. Wszystkie dołączyły by również do autografu Lodo, który posiadam. Wtedy byłabym najszczęśliwszym człowiekiem na świecie :) Posiadanie autografów osób, które tak bardzo się uwielbia to pewnie niesamowite uczucie i tak też chciałabym się poczuć.

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady
    " Violetty ".
    Nie mam autografu żadnego z idoli bo po prostu nie mam jak jeździć na spotkania i koncerty gdyż mieszkam w takiej części Polski gdzie wszędzie jest daleko. Moim zdaniem posiadanie wszystkich rzeczy z nadrukiem ulubionego serialu nie czyni z nas 100% fanów. Sama pamięć o naszych idolach i nasza miłość do nich jest o wiele silniejsza i ważniejsza. Serial nauczył nas bardzo wiele. Nauczył nas abyśmy nigdy nie rezygnowali ze swoich marzeń a o nie walczyli. Nagrywam covery na Youtube i już nie jeden raz chciałam się poddać jednak zawsze przypominam sobie piękny cytat z serialu, który stał moim życiowym mottem. ,,Każde ryzyko jest krokiem ku twojemu przeznaczeniu" - słowa dosyć proste ale ile w nich prawdy. Posiadanie właśnie autografów tych ludzi - moich idoli będzie mi przypominać jeszcze bardziej moją miłość do nich. Bo dzięki nim jestem tym kim jestem i Bardzo im za to Dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady
    " Violetty ".
    Niestety nie posiadam autorgrafu nikogo z obsady. I myślę, że fajnie by było miec chociaż jeden ... Autograf jest nie tylko dobrą pamiątką po serialu i jego obsadzie, ale rzeczą, którą takie kiedyś w ręku trzymali nasi idole! To jest niesamowite...
    Nie posiadam konta google, mój emial to: moniczka21@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Dlaczego chciałabym posiadać autografy obsady z Violetty? Dlatego, że jest to dla mnie ogromna szansa na posiadanie w domu czegoś własnoręcznie podpisanego przez obsadę. Jestem ich wielką fanką, śledzę ich poczynania, kroki w karierze. Jestem z nimi całym sercem i całą duszą. Chciałabym aby w przyszłości rozwinęli swoje skrzydła i spełnili jeszcze więcej swoich marzeń. Autografy swoich idoli to niesamowita rzecz. Byłabym bardzo szczęśliwa móc mieć je w swoim domu, bo to na prawdę byłaby moja najcenniejsza rzecz. To jedno z moich marzeń, a o marzenia powinno się walczyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biorę udział,
    Posiadanie autografu jest czyms... niesamowitym jednym słowem. nie moge opisac radości, jaka przechodzi przez człowieka, gdy posiada włąsnie autograf swojego idola, a tym bardziej Tini *.* nie chce autografu, by sie pochwialic koleżanka, nie. tylko po to, by jakaś częśc aktorów zawsze została ze mnq, żebym mogła powrócic do aurografu z smutnych chwilach i rozweselic sie patrzac na niego, i myślac o tym jak go zdobyłam i przypominac sobie wszystkie wspomnienia przezyte z " Violetta "
    niestety zapomnialam hasła do konta google i nie umiem go odzyskac ;-; dlatego tez pisze z anonima, ale z ztego co przeczytałam to można.
    mój mail: kochamyviolette@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. dlaczego chce psoiadac autograf kogos z obsay? bo jestem ich fankq, uwielbiam ich, mam pełno ich autografów, lovciam ich, a szczególnie jorga *.* są naj, nie przegapiłam żadnego odcinka Vilu, pojade na koncert i jestem ich naj fankq
    Mój emali: anialoverka@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Dlaczego chcę posiadać autograf kogoś z obsady Violetty?
    Kurcze, przyznam, że musiałam nagłowić się nad odpowiedzią. To takie oczywiste, że trudne do uzasadnienia.
    Violetta jest ogromną częścią mojego życia. Razem z nią dorastałam i zmieniałam się. To właśnie dzięki niej poznałam cudownych ludzi. Odnalazłam pasję, zaczęłam marzyć i wierzyć w szczęście.
    Jestem fanką zarówno serialu, jak i aktorów w nim grających.
    To właśnie oni pokazali mi, że nie wolno się poddawać, trzeba walczyć i spełniać marzenia, a jeśli czegoś bardzo mocno chcemy, możemy to osiągnąć. Zaczęłam nawet uczyć się hiszpańskiego, na wypadek, gdyby kiedyś udało mi się spotkać obsadę. No niestety, nie wiem czy to nastąpi.
    Nigdy nie miałam okazji stanąć twarzą w twarz z którymkolwiek z moich idoli.
    Pokochały ich tysiące ludzi, a oni, nawet nieświadomie wnoszą światło do serc.
    W moim życiu, jak u każdego, bywały gorsze chwile, kiedy chciałam się poddać, ale wtedy myślałam o Tini, o Diego, Mer, Rugge...Myślałam o moich idolach, o tym, że oni wbrew pozorom przecież też mają swoje problemy, a mimo to potrafią cieszyć się życiem, żyją tak, jak dyktuje im serce.
    Kocham ich całą sobą i podziwiam. Nie umiem tego wyjaśnić, to wszystko jest dla mnie tak oczywiste, banalne i proste, że gdy muszę opowiedzieć o tym, czuję, że nie umiem, bo nikt, kto nigdy nie czuł się podobnie nie będzie w stanie mnie zrozumieć.
    Podsumowując. Chciałabym mieć autografy obsady, bo nigdy nie miałam i raczej nie będę miała okazji, by poprosić ich o to osobiście, a kocham ich bardzo, są dla mnie ważni i posiadanie przedmiotu, który mieli w swoich rękach, podpisali się na nim.... Wręcz nie wyobrażalne, spełnienie marzenia.
    Pozdrawiam,
    Wercik.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym miec autograf kogoś z obsady, ponieważ ich uwielbiam i fajnie by było miec jakqś pamiątke po skończeniiu Violetta Live, gdy juz wszyscy pójdą własnymi ścieżkami :)
    Mój email to: mysia123@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady "Violetty".

    Odpowiadając na pytanie zacznę od początku a raczej od tego co jest najważniejsze: moja sympatia do Violetty zaczęła się kiedy koleżanka powiedziała mi, że jest taki serial Violetta i główna bohaterka jest podobna do mnie i już wtedy wiedziałam, że chcę ich bardzo zobaczyć na żywo a za dostanie autografów od: Alby Rico, Mercedes Lambre, Diego Dominguez i Facundo Gambande a zwłaszcza – Martiny Stoessel dałabym wszystko. Ta płyta z autografami obsady Violetty którą strasznie podziwiam była by pamiątką zostawioną po tym, że obsada Violetty była tu w Polsce mimo, że ja ich nie zdobyłam i nie zobaczyłam obsady na żywo. Wiem, że nie uda mi się pewnie wygrać tej płyty z autografami obsady, bo jest tyle osób których odpowiedzi są bardzo dobre to zawsze warto marzyć i dążyć do spełniania marzeń, a tego właśnie nauczył mnie serial Violetta i całe jego obsada, która tam gra. Bo z odcinka na odcinek serialu Violetta i z każdego dnia na dzień życia obsady grającej w tym serialu dowiadywałam się i uczyłam, że warto walczyć o swoje marzenia i dążyć do tego co jest najważniejsze w życiu i nigdy się nie poddawać i mimo, że po drodze może spotkać mnie wiele trudności to podążać dalej, ponieważ: „Każde ryzyko jest krokiem ku przeznaczeniu”! <3
    Nie wiem czy wam odpowiedź się spodoba i będzie tą która wygra, ale płynie ona prosto z serca i jest prawdziwa bo to wszystko nie jest do opisania. Więc życzę wszystkim powodzenia i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że każdy człowiek posiada swojego idola. Taką osobę, którą szczerze podziwia i szanuje, oraz która go inspiruje. Dla mnie takimi idolami stali się aktorzy z serialu Violetta. To oni wywarli na mnie ogromne wrażenie swoim nietuzinkowym talentem, ogromnym zapałem i wielką pasją. Obsada Violetty to grupa wyjątkowych ludzi, którzy z wielkim oddaniem dążą do tego aby spełniać własne marzenia. Jednocześnie wkładają całe mnóstwo energii i ciężkiej pracy w swoje występy, po to aby część tej niesamowicie pozytywnej energii przekazać swoim fanom. To właśnie ta grupka pozornie różniących się od siebie ludzi pokazała mi jak ważnymi w życiu wartościami są miłość, przyjaźń, muzyka i pasja. Dlaczego chciałabym mieć ich autografy? Bo w chwilach smutku czy zwątpienia będą dla mnie takimi przekaźnikami pozytywnych emocji. W chwilach gorszych czy też radości miło będzie spojrzeć na własnoręcznie złożone podpisy obsady i przez chwilę pomyśleć o tych wyjątkowych osobach. O Tini - drobnej dziewczynie z ogromną wewnętrzną siłą, o spokojnej i wrażliwej naturze Mechi, o cudownej chrypie w głosie Diego, o uroczej i nieco zakręconej jak sam właściciel czuprynie Facu, oraz o najpiękniejszym uśmiechu na świecie i tych magicznych iskrach w oczach Alby. Takie pozornie drobne rzeczy, gesty i emocje związane z tymi osóbkami sprawią, że będę mogła poczuć cząstkę ich energii za każdym razem gdy spojrzę na ich podpisy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Chciałbym posiadać autograf kogoś z obsady, ponieważ to moje największe marzenie jakie jest. Są to moi idole, z którymi jestem już prawie 3 lata. Kocham ich, Są moimi autorytetami. Największym moim autorytetem jest Tini i Jorge. Oboje kocham i to bardzo. Dzięki nim odnalazłem w sobie pasję do muzyki, śpiewu i tańca. Gdyby nie oni nie zacząłbym grać na gitarze i śpiewać do tego oraz od nie dawna tańczę. Wszystko to jest dzięki nim, więc chciałbym bardzo ich autografy za to co mi pokazali. Autografy to małe rzeczy, gesty, ale mając je możemy poczuć się tak bardzo szczęśliwi jak nikt inny. Dostać autograf swoich idoli i autorytetów to nic innego jak wielkie podziękowania od nich dla nas.
    Chiałabym mieć autografy obsady, bo nigdy nie miałem okazji, by poprosić ich o to osobiście i raczej nie będę miał, a posiadanie ich w moich rękach to spełnienie marzeń

    Mati

    OdpowiedzUsuń
  13. Dlaczego chciałabym posiadać autografy obsady z serialu ,,Violetta"? Pytanie łatwe a zarazem trudne.
    Łatwe bo:
    Kocham Violettę całym sercem. Pamiętam jak skakałam po łóżku podczas końcówki 34 odcinka 1 sezonu. Pamiętam też moją pierwszą ,,kłótnię"z mamą o plakaty z Violetty wiszące na moich ścianach i szafach. Pamiętam dzień ,w którym postawiłam się klasowej gwieździe,gdy powiedziałam Stop. Pewnie myślicie co do to ma do Violetty? Ma i to dużo, bo to dzięki Violettcie nauczyłam się,że to ty jesteś Panem swojego życia i nikt nie może nim kierować. Pamiętam też łzy podczas ostatniego odcinka pierwszego potem drugiego i trzeciego sezonu. Łzy szczęścia i smutku,smutku bo już nigdy nie zobaczę nowych odcinków,nowych scen z Leonettą,Fedemiłą,Naxi i i innymi parami. To dzięki Violettcie wiem,że wszystko jest możliwe.
    Trudne bo:
    Kiedyś ,,koleżanka"zapytała się mnie,,Skoro tak kochasz tak kochasz tą swoją Violettę to dlaczego nie pojedziesz na koncert i nie spotkasz się z nimi?" Moja rodzina do najbogatszych nie należy. Do Warszawy mam 350 km a o Krakowie i Gdańsku już w ogóle lepiej nie mówić. Jasne,że bym chciała pojechać ,marzę o tym i choć wiem,że to nie realne to nigdy nie przestanę o tym marzyć. Gdybym posiadała samą książkę ,którą w rękach miała obsada to było by niesamowite. Do tego z autografami! To był by najszczęśliwszy i najbardziej pamiętny dzień w moim życiu. Gdybym w chwilach smutku i rozterki spojrzała na te autografy to bym wiedziała co robić. Tak jak Tini walczyć o swoje marzenia. Tak jak Alba uśmiechać się i przesyłać tą radość innym. Tak jak Mechi podnieść głowę i iść dalej. Tak jak Facu cieszyć się życiem,bo jest ono tylko jedno. Tak jak Diego nie zwracać uwagi na to co inni o tobie myślą,bo najważniejsze jest to co ty o sobie myślisz.

    Dziękuję za uwagę. Mój e-mail to leonettabini@wp.pl
    Hania Leśnicka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po pierwsze: VL nie ma w Gdańsku!
      Po drugie: to nie książka..

      Usuń
    2. Pomyliło mi się jeju chodziło mi o Łódź. A po drugie to książka i DVD.
      Hania

      Usuń
  14. Biorę udział,
    Moi marzeniem jest wygranie autografu obsady Violetty , ponieważ nigdy nie miałam i raczej nie będę miała takiej możliwości by poprosić ich o to osobiście a kocham ich bardzo . Dzięki Vilu przez 3 lata strasznie się zmieniła, dzięki niej poznałam swoją pierwszą miłość odkryłam pasję
    Pozdrawiam Oliwka !
    Mój mail: urszula.stachow@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chciałabym wygrać autograf obasdy ponieważ violetta by la moim ulubionym serialem i grali w niej violetta i leon czyli jorga blonco i martyna stoseel - nie umiem napisac ich imienia... i sq oni moimi ulubieńcami.
    mój emailek to: slodkaslodka111@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoi ulubieńcy i nie znasz ich imion? Gdybyś trochę myślała to wiedziałabyś, że Martina to nie Martyna.. Grali w niej Violetta i Leon.. Oni tam nie grali tylko Jorge i Tini grali Violettę i Leóna..
      Widać jakie dziecko..

      Usuń
  16. Chciałabym wygrać autografy Violetty ponieważ, za każdym razem gdy widzę autograf kogoś z obsady na czyimś pamiętniku, zeszycie, płycie..Moje serducho zaczyna bić mocnej, oczy zaczynają mi się świecić, a głos w serduszku przepełnionym miłością do obsady mówi "Jeśli pójdziesz za mym głosem, spełnisz swe marzenie jakim są autografy obsady", teraz podpowiada to samo, może wreszcie się uda ? Jestem z Violettą od pierwszego odcinka, pamiętam jak siadłam o 16 po raz pierwszy przed telewizorem i zaczęła się moja historia z Violettą.Moje serduszko wypełniło się kolorem fioletowym i zaczęło bić w rytm fioletowego serialu. Z każdym kolejnym odcinkiem bardziej zaczynałam poznawać magiczną historię serialu, pierwsza piosenka, przesłuchanie do studia, poznanie przyjaciół....miłości Violetty było dla mnie przeżyciem, każde poznanie nowej postaci było czymś magicznym, każdą nową piosenkę uczyłam się od razu na pamięć, każdego układu, nazwisk aktorów, hiszpańskiego..uczyłam się coraz bardziej wkręcając się w fioletową rodzinę. Kolejny sezon, kolejne piosenki, uczniowie, układy taneczne, mocniejsza miłość do aktorów i na końcu wielki finał. Dzięki temu wszystkiemu właśnie tak pokochałam obsadę i walczę ciągle o ich autografy, wierzę, że tak jak Tini która dążyła do celu i marzyła o byciu sławną, Lodo która nigdy się nie poddawała, Jorge którego uśmiech podnosi na duchu wszystkich Jorgistas i resztę obsady której każda osoba czegoś uczy, mi uda się zdobyć ich autografy <3
    E-mail: olivia.nocon@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady "Violetty".

    Wszyscy chcą tych autografów,ale ja je pragnę.Wiele przeszłam,żeby spełnić swoje marzenia.Musiałam o nie zawalczyć,tak jak mówi Tini i tak zrobiłam.Pragnęłam zdobyć bilety na Violetta Live i po pół roku starań udało się.To było pierwsze marzenie na mojej liście,którą zamierzam spełnić.Drugim marzeniem jest zdobycie autografów obsady "Violetty".Wiem,że wszyscy się starają je zdobyć,ale ja pragnę ich z całego serca.To nie jest łatwe,wiem doświadczyłam tego. "Violetta" otworzyła mi oczy na świat,którego jeszcze nigdy w życiu nie widziała,pozwoliła mi się zmienić i patrzeć na świat z innej perspektywy.Kiedyś byłam taka jak Ludmiła,ale tak jak ona zmieniłam się i to dzięki temu serialowi.Zrozumiałam,że nie liczę się tylko ja tylko ludzie,którzy mnie kochają i chcą mojego dobra.Wtedy obsada "Violetty" stała mi się tak bardzo bliska zrozumiałam,że oni chociaż mnie nie znają to są jakby dla mnie drugą wspaniałą rodziną,której nie miałam.Stali się moimi przyjaciółmi.Mając ich autografy,mogłabym patrzeć na nie co ranek gdy wstaje i czuć ich obecność przy mnie,czuć ich wsparcie.Wiele przeszłam w życiu,a oni pomogli mi się odbić od dna i popłynąć ku powierzchni.Serial "Violetta" dla mnie jest jak powietrze,bez niego nie można po prostu,żyć.Obsada jest dla mnie bardzo ważna i oni oraz ten serial to cząstka mnie,która nigdy nie wygaśnie,ponieważ zawsze będę ich nosić w sercu.Gdybym miała ich autografy to czułabym ich obecność przy mnie w trudnych i wesołych chwilach,chociażby byli na drugim końcu świata,to zawsze czułabym jakby byli cały czas przy mnie wspierając mnie.Nigdy nie myślałam,że mogę się zmienić,a dzięki nim tak właśnie się stało i dzięki nim mogę żyć pełnią życia.Bardzo chciałabym wygrać te autografy i mieć ich cząstkę na zawsze przy mnie.Pomyślałam,że napiszę od serca i może spróbuję wziąć udział w tym ważnym dla mnie konkursie.Mam nadzieję,że może je zdobędę.

    Dziękuję.

    Mój e mail: katrina13honey@wp.pl lub ludmi234@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Dlaczego pragnę posiadać autograf obsady Violetty? Pewnie dlatego,że tak jak wszyscy biorący udział w tym konkursie,kocham Violettę. Autografy były by czymś wspaniałym,niezwykłym. Codziennie mogła bym patrzeć na podpisy artystów,którzy skradli moje serce i nauczyli mnie wielu rzeczy. Zawsze gdy jestem smutna patrzę na zdjęcie uśmiechniętej Alby czy Tini i też się uśmiecham. Znając mnie gdybym miała ich autografy pewnie nie pozwoliłaby ich nikomu dotykać :) Bo były by one dla mnie takie ważne. Zawsze była by przy mnie cząstka Alby,Tini,Mechi,Diego czy Facu.

    Dziękuję
    Mój mail to bettyverdas@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady " Violetty ".
    „Violetta” nie jest dla mnie zwykłym serialem. Z nim wiążę najlepsze wspomnienia, niezapomniane chwile. On pozostanie w moim sercu na zawsze, bez względu na wszystko. Te trzy lata wiele mnie nauczyły. Jestem pewna, że w przyszłości właśnie je będę wspominać najlepiej. Dzięki, można by pomyśleć zwyczajnemu serialowi, moje życie bardzo się zmieniło. Nawiązałam nowe przyjaźnie, stałam się lepszym człowiekiem. Nauczyłam się, że trzeba wierzyć i walczyć o swoje marzenia, nawet o te najbardziej odległe. Myślę, że one naprawdę się spełniają. Posiadanie autografu chociażby jednego członka obsady wydaje mi się tym bardzo odległym marzeniem, ale bardzo chciałabym je spełnić. Płyta z odcinkami z pierwszego sezonu jest najlepszą okazją do powrócenia do początku tej wspaniałej historii. Patrząc na te autografy wspomnienia by wracały, wszystko co było dawniej wydawałoby się teraźniejszością. Trzymać w rękach coś, co podpisywał twój idol… To musi być niezwykłe uczucie.

    Pozdrawiam, Wiktoria

    E mail: wiki2108@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałabym posiadać autograf postaci z serialu ponieważ nie mam możliwości bycia na koncercie ani nie byłam na żadnym. Od kąd zaczełam oglądać serial ,,Violetta" pokochałam ten serial i wszystkich aktorów. Gdybym wygrała ten konkurs byłabym najszczęśliwszą osobą na świecie. Cieszyły by się także moje siostry które tak jak ja są V-Lovers. Nawet teraz pisząc to słucham piosenek z Violetty i czytam blogi dotyczące serialu. Bardzo tęsknie za codziennymi przeżyciami z naszego ulubionego fioletowego serialu. Gdy w serialu pojawiała się piosenka z siostrami zaczynałyśmy śpiewać a czasami tańczyć. Mój e-mail to Lena.Ant@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Chciałabym mieć autograf od kogoś z obsady serialu ,,Violetta”, ponieważ zmienił on moje życie. Do momentu gdy zaczęłam go oglądać interesowałam się muzyką, ale nie sądziłam, że kiedykolwiek mogłabym się nią zajmować. ,,Violetta” pozwoliła mi uwierzyć we własne siły, dzięki niej zapisałam się na lekcje śpiewu i gry na gitarze. Odkryłam, że muzyka to całe moje życie i że to właśnie ona jest tym co chciałabym robić w życiu. Dlatego, chciałabym mieć autograf od kogoś z obsady serialu jako pamiątkę, jak to wszystko się zaczęło.

    OdpowiedzUsuń
  22. Dlaczego chciałabym posiadać autografy od obsady Violetty?
    Ponieważ jestem wielką fanką tego serialu! To jest moja jedyna możliwość otrzymania od nich autografu - konkurs. Gdybym wygrałam byłabym bardzo szczęśliwa!
    Jakbym posiadała te autografy poczułabym się doceniona i wyróżniona. Podpisy aktorów są moim marzeniem! Stanowiło by to moją pamiątka na całe życie!
    To byłoby coś pięknego dostać taką rzecz, którą trzymali moi ulubioni aktorzy, których bardzo lubię i podziwiam! Dzięki temu serialowi stałam się silniejsza, pokochałam muzykę!

    Mam nadzieję, że się Wam spodobała moja odpowiedź :)

    Mój e-mail: Martinamc1@opoczta.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Sześć ostatnich osób, chyba nie umie czytać regulaminu, bo jak się ma konto, nie trzeba pisać maila... Dzieciaki..

    OdpowiedzUsuń
  24. Chciałabym zdobyć autografy obsady Violetty , ponieważ podziwiam ich , a dzięki temu serialowi nawet w najgorsze dni słuchając ich pojawia mi się na twarzy uśmiech. To nie jest zwykły serial to także nauka , dzięki niemu nauczyłam się między innymi tego że :
    -zawsze należy walczyć o marzenia,
    -wszystko robić z pasją,
    -trzeba czerpać radość z drobnostek,
    -wszyscy jesteśmy równi,
    -wszystko jest możliwe,
    -należy walczć o miłość i przyjaźń,
    -docenania życia,
    -razem możemy więcej,
    I wielu innych , ale najbardziej zapamiętałam to , że najbardziej wartościowe i autentyczne rzeczy są w nas
    Gdybym dostała ich autografy byłabym najszczęśliwsza na świecie
    Uważam , że to niesamowite ,że jest w nich tyle pasji.
    paula_ros@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedy wyniki?

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo chcę mieć autograf obsady, ponieważ są to moi idole. Uwielbiam ich jak nikogo na świecie
    i bardzo chcę mieć coś od nich i móc wyobrazić sobie że oni mi to dali... zrobili to specjalnie dla mnie ... chcę móc cieszyć się tym niezwykłym prezentem od moich ulubionym aktorów na świcie :D
    iwona25_1982@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst