poniedziałek, 6 lipca 2015

[Wyniki konkursu] Wygraj DM z obsadą!

W dzisiejszym poście, poznacie długo wyczekiwane wyniki konkursu, w którym nagrodą było DM z Mechi lub Samu. Ostatnio dostałam kilka nowych DM, więc niedługo ponownie pojawi się taki konkurs. Zadawaliście mi dużo pytań odnośnie wyników, ale ja niestety nie mogłam dodać ich wcześniej, z powodu braku czasu... ( wiem, wiem są wakacje, ale szkoła to nie jedyny powód, przez który nie ma się czasu na inne rzeczy ) 
W rozwinięciu poznacie zwycięzców konkursu!

         


Prawdę mówiąc, zdziwiłam się, że wiele osób wysłało swoje prace na mail z kontaktów, nigdy wcześniej coś takiego się nie zdarzyło, gdy wyraźnie było napisane, by swoje prace umieszczać w komentarzach, więc pod uwagę wzięłam tylko dwie prace, które zostały napisane w komentarzu, pod postem w konkursie i to one też wygrywają!

ZWYCIĘZCY:

Agata Szalony 




V-LoverkaKami




GRATULUJĘ ZWYCIĘZCOM JAK I INNYM UCZESTNIKOM!

Zwycięzców proszę o zaobserwowanie mnie na Twitterze, co jest niezbędne do dostania DM

Moja nazwa: @tinistas1110


2 komentarze:

  1. Dziękuję , już cię obserwuję na tt ;) i czekam na wiadomość

    OdpowiedzUsuń
  2. Już obserwuje cie na TT i dziaaa za wygraną ;3
    / V-LoverkaKami

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst