piątek, 18 września 2015

[Wywiad - Sofia Carson] Evie z filmu "Następcy]


Za nie całe pół godziny na kanale Disney Channel, będziemy mogli obejrzec premierę filmu " Następcy ". Dziś przygotowałam dla was wywiad z Sofią Carson, która wciela się w córkę złej królowej. Sofia w wywiadzie mówi o tym jak czuła się za kulisami "następców ", trochę o filmie i wiele więcej!
Zapraszam do rozwinięcia postu :)





Jak wspominasz kręcenie zdjęć do Następców?

To było absolutne marzenie w każdym tego słowa znaczeniu. Następcy to mój debiut filmowy i mój pierwszy duży projekt, więc każdego dnia czułam się wyjątkowo.Mogłam pracować z takim geniuszem jak Kenny Ortega oraz oboktakich legend jak Kristen Chenoweth, Kathy Najimy, a także obok moich niesamowitych kolegów: Dove Cameron, Booboo Stewarta i Camerona Boyce’a. To była dla mnie świetna nauka i wspaniałe doświadczenie.Mogłam uczestniczyć w kontynuacji klasycznych bajek, co było przyjemnością i zaszczytem.Moje ulubione części filmu to występy taneczne. Okazja do tańczenia i śpiewania z Kennymi wieloma niesamowitymi tancerzami była czymś niewiarygodnym.

Grasz w filmie córkę Złej Królowej. A czy w tobie jest trochę zła?

Mam nadzieję, że nie![śmiech]Dzieci czarnych charakterów wychowują się na Wyspie Zagubionych, mając wokół tylko zło, więc nigdy niebyły one zbyt dobre. Myślę, że najgorsze w Evie jest to, że dba ona tylko oswój wygląd i zewnętrzne piękno. Nic innego w życiu nie liczy się dla niej poza nią samą i tym, jak wyglądają inni ludzie. Jest to bardzo próżne. Te dzieciaki były po prostu wychowane w bardzo ciemnym otoczeniu, nie wiedzą zbyt wiele o dobroci i o tym, jak być dobrym.

Czy uważasz, że twoja kariera ma w sobie coś z bajki?

Ostatnie kilka miesięcy naprawdę były jak z bajki. To wszystko nie jest wcale takie łatwe. Do rodziny Disneya nie trafia się z dnia na dzień, to efekt wielu lat ciężkiej pracy. Ale możliwość uczestnictwa w projekcie takim jak Następcy jest rzeczywiście prawdziwą bajką.

Znalazłaś już swojego Księcia z Bajki?

Nie znalazłam! Nie mam czasu, aby szukać swojego księcia, ciągle czekam więc na okazję!

Jaki musi być twój wymarzony książę?

Nie wiem, naprawdę nie wiem,jaki powinien on być i jak powinien wyglądać. Chyba będę wiedzieć dopiero,kiedy go zobaczę. Teraz skupiam się na mojej karierze, na własnym rozwoju i poznawaniu samej siebie jako osoby. Kiedy przyjdzie właściwy czas, będę to wiedziała, ale na razie się oto nie martwię.

Jeśli mogłabyś być królową przez jeden dzień, co byś zrobiła?

Gdybym była królową przez jeden dzień i miała magiczną moc, chciałabym uczynić wszystkich szczęśliwym i upewnić się, że każdy się uśmiecha!


Moja ulubiona baśń to Piękna i Bestia, a twoja?   

To była twoja ulubiona baśń?! To był mój absolutnie ulubiony film, kiedy dorastałam!

Czy uważasz,że to ważne, aby być wewnętrznie pięknym?

To jest bardzo ważne, to wręcz najważniejsza rzecz na świecie, aby być pięknym w środku, bo kiedy jesteś piękny w środku,to wszystko przekłada się na zewnątrz, wszystko po tobie widać. Evie, choć na początku dba tylko o powierzchowne piękno, w Auradonie zdaje sobie sprawę, że to nie zewnętrzne piękno się liczy – liczy się piękno wewnętrzne. Evie zaczyna wierzyć w siebie. Owszem, miłość do samego siebie jest ważna, ale tylko jeśli jesteś piękny w środku, to będziesz szczęśliwy na zawsze.

Jaki jest twój osobisty styl ubieraniabardziej na księżniczkę czy chłopczycę?

Coś pomiędzy.Lubię myślec o sobie jako kobiecie,ale z wyrazistym, rock'n'rollowym wpływem. Lubię łączyć dziewczęce elementy z dziwnymi akcesoriami, zupełnie jak Evie!

Jakie są Twoje obecne plany na przyszłość? Czekają na ciebie kolejne filmy?

Tak. Za około miesiąc jadę doVancouver kręcić remake klasycznego filmu lat 80., Adventures in Babysitting. Bardzo się cieszę, że będę grać główną rolę w kolejnym filmie Disney Channel!Tytuł nowego filmu to Further Adventures in Babysitting. W tym projekcie będę pracować z Sabriną Carpenterz serialu Dziewczyna poznaje świat. A potem chciałabym zacząć pracować nad moją muzyką.

Czy to trudne, być muzykiem i aktorem jednocześnie? Jak dajesz radę to pogodzić?  

To rzeczywiście trudne, zwłaszcza kiedy jest się jeszcze w szkole. Mam więc bardzo wiele zajęć, którymi muszę żonglować. Jestem jednak bardzo szczęśliwa, że codziennie mogę robić to, co kocham. Cieszę się tym, pracuję tak ciężko,jak mogę i żyję z dnia na dzień.



PREMIERA FILMU NASTĘPCY JUŻ 18 WRZEŚNIA O 18:00 TYLKO W DISNEY CHANNEL!

1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst