sobota, 27 czerwca 2015

[Damien Lauretta- Wywiad] Uwielbiam być zakochanym!


Francuski aktor, Damien Lauretta, to zniewalająca, nowa gwiazda „Violetty”.  Damien  wziął ostatnio  udział w wywiadzie, w którym  rozmawiał o dziewczynach, miłości i zakochaniu. Co może zrobić dziewczyna, by wpaść mu w oku? Czy poszedłby kiedykolwiek na randkę w ciemno? Co było najbardziej romantyczną rzeczą, jaką aktor kiedykolwiek zrobił? Odpowiedzi na te sercowe pytania, znajdziecie w rozwinięciu tego posta.




Damien, będziemy teraz nieco ckliwi i pogadamy o miłości… Jakie dziewczyny są w twoim typie?
Szczerze powiedziawszy, nie mam jakiegoś określonego typu. Lubię dziewczyny, które rozumieją moje aktorskie życie, ale mogę zakochać się w każdym, kto tylko zechce być kochany.

Lubisz dziewczyny z dobrym poczuciem humoru?
O, tak! Śmiech jest ważny w życiu, więc fajnie jest spotkać dziewczynę, która sprawia, że się śmiejesz. Naprawdę uwielbiam zabawne dziewczyny i uwielbiam się śmiać. A zatem dziewczyna z super poczuciem humoru będzie zawsze na pierwszej pozycji.

Czego jeszcze szukasz w dziewczynie?
Zdaje mi się, że lubię dziewczyny, które są ciekawe świata. Fajnie jest razem poznawać nowe miejsca i rzeczy. Lubię inteligentne dziewczyny, które interesują się wieloma sprawami: od polityki, przez muzykę, po sztukę. No i jeśli są piękne – to już w ogóle super. 


Jesteś nieśmiały wobec dziewczyn, czy raczej jesteś typem pewnego siebie faceta?
W kwestii miłości mogę być trochę nieśmiały. Kiedy spotykam dziewczynę po raz pierwszy i ona mi się podoba, jestem zdystansowany i bywam nieśmiały, bo staram się jak najlepiej wypaść. Lubię odkrywać jej naturę, w ogóle lubię poznawać ludzi.  

Jak długo utrzymuje się ta nieśmiałość?
Zawsze jestem nieśmiały na początku, ale jak tylko dobrze poznam dziewczynę, nie mam z tym problemu, by się otworzyć. Im też pozwalam się lepiej poznać.

Jesteś romantyczny?
Jestem bardzo, ale to bardzo romantyczny! Wielu ludzi myśli, że Francuzi zakochują się bez przerwy. To całkiem prawdziwe stwierdzenie. Uwielbiam być zakochany. To świetne uczucie. Miłość sprawia, że ludzie są wiecznie uśmiechnięci.


Jak myślisz, czemu jesteś romantykiem?
Sam nie wiem czemu, ale uwielbiam miłość. Uwielbiam romantyczność i wszystko co z nią związane, pasuje więc do mnie określenie „romantyk”. Lubię kwiaty, gotowanie, świece i wszystkie te romantyczne sprawy.

Och! Roztapiasz nasze serca, Damienie…
Ha, ha! Wiesz, bycie zakochanym to najlepsze uczucie na ziemi, ale może być też najgorszym. To straszne być zakochanym w kimś, kto cię nie kocha. To wcale nie jest za fajne, ale nie mówmy o tym. Kiedy się zakochujesz i działa to w dwie strony, to zawsze jest cudownie.

Co było najbardziej romantyczną rzeczą, jaką kiedykolwiek zrobiłeś?
To trudne pytanie, gdyż cały czas robię coś romantycznego. Kiedyś kupiłem mojej dziewczynie gwiazdę. To było całkiem fajne!


Wow! Brzmi wspaniale!
To było już jakiś czas temu, ale był to naprawdę romantyczny gest. Znalazłem stronę internetową, na której można było kupić gwiazdę – i to właśnie uczyniłem. Strona wysłała instrukcję, tłumaczącą, gdzie we wszechświecie znajduje się owa gwiazda i było to naprawdę super. Myślę, że moja dziewczyna była zachwycona. Mogliśmy zerkać nocą w gwiazdy i wiedzieliśmy, że jej własna gwiazda gdzieś tam jest.

Jesteś fanem Walentynek?
O, tak! Uwielbiam Walentynki. Wiesz co? To jeden z moich ulubionych momentów roku. Walentynki są wspaniałe. Wszystko jest czerwone, a Kupidyn jest wszędzie. Naprawdę to lubię. Przypominają mi Gwiazdkę, tyle że jest to święto miłości.

Mógłbyś zdradzić jakieś romantyczne sekrety? Krótka rada dla początkujących – gdzie najlepiej wybrać się na pierwszą randkę?
Jeśli mieszkasz nad morzem, to myślę, że plaża jest fantastycznym miejscem na pierwszą randkę. Weźcie ze sobą torbę z jedzeniem, piciem, koc i zróbcie sobie piknik na plaży. Zasłuchajcie się w odgłosach fal uderzających o brzeg. To byłby świetny pomysł. Mi by się spodobał.


Czy chłopak zawsze powinien płacić na pierwszej randce?
Tak, tak, tak. Oczywiście, że powinien! Nie lubię, gdy dziewczyna płaci. Jeżeli jest to wyjątkowa randka, to ja chcę zapłacić. Lubię, jak kwestia zapłaty leży po mojej stronie, nawet jeżeli nie mam przy sobie zbyt dużo pieniędzy. Uważam, że jest to eleganckie zachowanie. W ten sposób zostałem wychowany.

Poszedłbyś kiedykolwiek na randkę w ciemno?
Hmm… Sam nie wiem. Randki w ciemno są trochę dziwne. Wolę zwyczajne, typowe randki. Jestem staroświecki i lubię spotkać się z dziewczyną na mieście, wyskoczyć gdzieś z przyjaciółmi lub przyjaciółmi przyjaciół. Wolę takie klimaty od randek w ciemno.


Co jest z nimi nie tak?
To naprawdę dziwne, iść na randkę z osobą, której się w ogóle nie zna, a zwłaszcza jeśli się nie miało okazji jej wcześniej zobaczyć. A co, jeżeli się nie polubicie? To by było nie do zniesienia!

Czy myślisz, że jest OK, jeśli dziewczyna zaprasza chłopaka na randkę? A może jednak wyłącznie chłopak może wychodzić z inicjatywą spotkania?
Czy dziewczyna może zaprosić chłopaka na randkę? Pewnie! Myślę, że to całkowicie w porządku. Jeśli dziewczynie podoba się chłopak, zdecydowanie powinna go gdzieś wyciągnąć. Uważam, że dziewczyny i chłopaki powinni działać na równych prawach, więc nie zawsze to chłopak musi wychodzić z inicjatywą. Osobiście cieszyłbym się, gdyby fajna dziewczyna mnie zaprosiła na randkę. To byłoby naprawdę słodkie. Piszę się na to!  


Podobał wam się wywiad???

OGLĄDAJ POWTÓRKI OSTATNICH 20  ODCINKÓW VIOLETTY OD 29 CZERWCA W DISNEY CHANNEL!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst