sobota, 20 czerwca 2015

[Wywiad] Rowan i Ben z serialu " Dziewczyna poznaje świat " opowiedzą nam jak spędzili swój czas w Londynie!


LONDYŃSKIE ATRAKCJE!

Gwiazdy Disney Channel – Rowan Blanchard i Ben Savage – odwiedzili Londyn w trakcie ostatniej wizyty w Europie. Aktorzy promowali w stolicy Wielkiej Brytanii serial Dziewczyna poznaje świat, który możecie oglądać na kanale Disney Channel. Mamy wywiad z gwiazdami z tego wydarzenia, który możecie przeczytać w rozwinięciu posta :)




Dobrze bawiliście się w Londynie?
Rowan: Mój Boże, nasza podróż do Londynu była świetna! Ostatniej nocy łzy napłynęły mi do oczu, kiedy przypomniałam sobie, że musimy opuścić to miasto następnego dnia.
Ben: Przeżyliśmy wspaniałe chwile. Wszystko było tu naprawdę piękne. Ludzie byli niezwykle uprzejmi. Nie chciałem stąd wyjeżdżać.
Rowan: Londyn jest niesamowity. To miasto ma w sobie wielką energię, jest szalone. Idziesz 10 minut w jedną stronę i widzisz Big Bena. Idziesz kolejne 10 minut w innym kierunku i jesteś na Abbey Road. Kocham to!

Dlaczego Londyn jest tak kultowym miastem?
Ben: Londyn ma wszystko. Wspaniałą kulturę, historię, niesamowitą kuchnię a do tego ludzie są bardzo przyjaźni. Jest tu także bardzo łatwo poruszać się po ulicach, co jest dużym plusem.
Rowan: Londyn ma w sobie tyle historii! Podczas zwiedzania widziałam Pałac Buckingham, który bardzo mi się spodobał. To niesamowite, móc patrzeć na stare budynki i poznawać historię zapisaną w ich murach.

Czy byłaś wewnątrz Pałacu Buckingham?
Rowan: Nie, nie wchodziłam do środka, ale kiedy tam byłam, akurat odbywała się uroczysta zmiana warty. To było naprawdę fajne!



Starałaś się rozśmieszyć słynnych strażników z kamiennymi minami?
Rowan: Och, nie! Nie śmiałam tego robić. Nie udało nam się też zobaczyć królowej, a chętnie napiłabym się z nią herbatki. Zapytałabym ją, czy mogę zobaczyć jej koronę. To byłoby super! A potem poprosiłabym o spotkanie z malutkim Księciem Georgem. Chciałbym móc się nim trochę zaopiekować!

Co jeszcze widzieliście podczas podróży po Londynie?
Ben: Mieliśmy wielki objazd miasta, który obejmował wycieczkę do Big Bena i wielu innych atrakcji. Widziałem Big Bena już wcześniej, ale nigdy nie byłem tak blisko niego. Ma niesamowitą, bardzo imponującą architekturę.
Rowan: Zobaczenie Big Bena na własne oczy było dla mnie czymś surrealistycznym. Takie obiekty widzisz zazwyczaj tylko w filmach albo na zdjęciach, dlatego fajnie było stanąć przed nim osobiście. Nie mogłam w to uwierzyć!

Gdzie jeszcze byliście w ramach objazdu miasta?
Rowan: Byliśmy też na London Eye.
Ben: London Eye to świetny sposób na zobaczenie całego miasta z góry. Mam mały lęk wysokości, trochę mnie mdliło na samej górze ale widok był niesamowity.
Rowan: Kiedy jesteś na szczycie, to czujesz się tak, jakbyś stał na szczycie wieżowca! To bardzo fajne uczucie. Zrobiłam mnóstwo zdjęć!



Widzieliście słynną Tower?
Rowan: Zwiedzanie Tower of London było jednym z najfajniejszych doświadczeń w moim życiu. To było fascynujące. Zawsze podobały mi się zabytki i muzea, ale ten był zupełnie niezwykły.
Ben: Tak, to było świetne! Bardzo podobał mi się spacer po Tower. Czujesz się, jakbyś dotykał historii. To naprawdę interesujące, wyobrazić sobie wszystko to, co tam się działo. Uważam takie rzeczy za absolutnie fascynujące.

A więc lubicie historyczne miejsca i wszelkie muzea?
Rowan: Uwielbiam je! Najbardziej lubię muzea interaktywne, gdzie nie jest tak, jakbyś po prostu czytał fragmenty podręcznika w gablotach. Czytałam w domu całkiem sporo o Tower of London i Tower Bridge, ale zobaczyć te miejsca osobiście – to zupełnie co innego.

Co jeszcze typowo londyńskiego zapamiętacie?
Rowan: Mamy wiele zdjęć w czerwonych budkach telefonicznych, które są bardzo charakterystyczne dla Londynu. Zdjęcie, na którym w tle widać Big Bena, jest jednym z moich ulubionych z całej podróży. To było naprawdę świetne. Można się poczuć, jakby żyło się w dziewiętnastym wieku – te budynki wyglądają dziś tak samo jak wtedy.
Ben: Tak, ujęcia z czerwonej budki telefonicznej mają bardzo brytyjski i staroświecki styl. Fajnie było zobaczyć te wszystkie typowo londyńskie miejsca na własne oczy.



Jaki był wasz ulubiony moment wizyty w Londynie?
Rowan: Dla mnie główną atrakcją była podróż do Willy’ego Wonka na West End! Poszliśmy zobaczyć miejsca z filmu Charlie i fabryka czekolady, to było niesamowite. Wizyta w Tower of London też była świetnym elementem podróży. Aha, i oczywiście Abbey Road!

Przeszliście po przejściu dla pieszych na Abbey Road, tak jak The Beatles na słynnym zdjęciu?
Rowan: O, tak! Obok mnie stały trzy inne osoby udające The Beatles. Ja byłam Johnem Lennonem.


A co było główną atrakcją dla ciebie, Ben?
Ben: Trudno mi wskazać tylko jedno miejsce. Pamiętam, jak raz poszliśmy pojeździć rowerem wokół jeziora w Hyde Parku i to było super. Ale tam wszystko było jedną wielką atrakcją!


Poszczęściło się wam z pogodą?
Ben: Pogoda była wspaniała. Wszyscy mówili nam potem: „Nie macie pojęcia, jakie mieliście szczęście. To był najbardziej pogodny tydzień od wieków!”.
Rowan: Co prawda trochę czasem padało, ale i tak byłam z tego bardzo zadowolona, ponieważ kocham deszcz. Deszcz to mój ulubiony typ pogody!

Mieliście okazję wyskoczyć na zakupy?
Ben: Ja kupiłem tylko kilka drobiazgów tu i tam – Rowan zrobiła większe zakupy.
Rowan: Uwielbiam brytyjską modę, więc odwiedziłam wiele sklepów odzieżowych i świetnie się bawiłam. Kupiłam naprawdę ładną spódniczkę, bluzkę i spodnie a także bardzo, bardzo, bardzo ładną sukienkę! Nie mogę się doczekać, aby założyć ją w Los Angeles.

Co myślicie o brytyjskim akcencie?
Rowan: Jest najlepszy! Kocham ten akcent. Każde słowo brzmi tak pięknie, nawet kiedy zamawia się podwójnego cheeseburgera z dodatkowym serem.

Jak reagowali na was brytyjscy fani?
Rowan: Wiele rodzin przyszło żeby zobaczyć pierwszy odcinek Dziewczyny poznaje świat w Wielkiej Brytanii. To było naprawdę fajne, zobaczyć tylu ludzi w innym kraju, którzy oglądają nasz serial. Podobało mi się, gdy ludzie podchodzili i pytali, czy mogą zrobić sobie ze mną zdjęcie. I wszyscy mówili z tym ślicznym brytyjskim akcentem! To było wspaniałe.




OGLĄDAJ SERIAL „DZIEWCZYNA POZNAJE ŚWIAT”
TYLKO W DISNEY CHANNEL!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst