sobota, 13 czerwca 2015

[Violetta- Finał] Wszytko ma swój początek i koniec- to nie koniec nas, ale finał serialu!

Wczoraj, gdy usiedliśmy przed telewizorami, ukazał nam się już ostatni, finałowy odcinek " Violetty ". Już nigdy szesnasta nie będzie godziną fioletową, już nigdy nie zaśpiewamy do piosenki En Mi Mundo, i już nigdy nie zobaczymy nowych odcinków serialu! Dlaczego, wszystko co się zaczyna musi mieć swój koniec? Dlaczego zakończenie, zawsze tak boli? Dlaczego zadajemy tyle pytań i nie znamy na nie odpowiedzi? Ale nam V-Lovers w sercach na zawsze pozostaną przygody Violetty i jej przyjaciół, zawsze pamięcią będziemy wracać do 1,2,3 sezonu i wspominać go z uśmiechem na twarzy.
To już koniec " Violetty ", ale nie koniec nas, nie koniec bloga, nie koniec fandomu " v-lover ". Pamiętajcie, już w sierpniu zobaczymy ostatni raz Violette i Leona!
W rozwinięciu posta znajdziecie, początek Violetty, czyli jak to wszystko się zaczęło.





Może zacznijmy od tego, jak ja zaczęłam oglądać ten serial. Pamiętam, że czekałam dość długo na premierę nowego serialu " Violetta ", z każdym dniem oglądając reklamę serialu, czułam, że ten serial, nie będzie taki jak inne, że będzie wyjątkowy. 18 lutego, gdy wybiła godzina 16.00 usiadłam, przed telewizorem, by obejrzeć pierwszy odcinek fioletowego serialu. I muszę wam powiedzieć... że moje oczekiwania były większe, jeśli chodzi o pierwszy odcinek, 1 sezonu " Violetty ". No ale cóż, dałam serialowi drugą szansę i następnego dnia, znowu usiadłam przed telewizorem i wtedy, wtedy poczułam, że ten serial stanie się częścią mojego życia ♥

Fabułę każdego odcinka na pewno znacie, więc nie ma sensu, żebym teraz opisywała każdy odcinek, każdy sezon. Mam dla was jedne z najzabawniejszych momentów z " Violetty ", dlaczego ma być smutno? Że koniec serialu, nie znaczy, że mamy wspominać smutne momenty!

Najzabawniejsze momenty Violetta 3


Wpadki na planie Violetta sezon 2



Wpadki na planie sezon 1:




Z jednej strony ciesze się, bo obsada będzie mogła się rozwijać, a z drugiej smutno, bo już nigdy nie zobaczymy nowych odcinków serialu!

A wy co czujecie? Smutek czy może radość???







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst