piątek, 12 czerwca 2015

Siento mucho- Bardzo przepraszam za moją nie obecność.

Gdyby się dało zatrzymać czas, wszystko było by łatwiejsze... czas tak szybko biegnie, a nam brakuje czasu na wszystko, tak jak i mi. No niestety sami pewnie zauważyliście, że blog się trochę zaniedbał... I to przeze mnie :/ A może przez to, że czas tak szybko płynie? ... chce was przeprosić. Wiem co pewnie teraz myślicie " Yhym... znowu przeprasza, a jutro znowu nie pojawi się post...! " Wiecie jak to jest, macie coś zaplanowane i bum, nagle wam coś wypada... Postaram się, pisać posty codziennie, ale teraz BARDZO WAS PRZEPRASZAM za moją poprzednią nieobecność :-( 
Ale mam za to dla was wiele postów ze świata Disneya, wiele zdjęć Deluxe i wiele nowinek!
Za chwilkę kolejny post! :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst