piątek, 28 sierpnia 2015

I come back- wróciłam :)

Cześc :) Dawno nie pojawiały się posty na blogu ze względu, że wyjechałam na wakacje, a akurat jak chciałam napisac post  o tym, że mnie nie będzie nie było internetu :/ No nic, już jestem i ponownie biorę się do pisania postów. :) Niedługo też pojawi się relacja z koncertu Violetta Live ode mnie i prawdopodobnie osoba od Weroniki ( widziałam jak zaczęła coś pisac w w.roboczych ). Wakacje strasznie szybko zleciały, i juz za kilka dni szkoła... tego też będą dotyczyły kolejne posty: szkolna wyprawka w stylu Disneya, plany lekcji, pojawią też się posty w stylu fashion czyli jak najlepiej uczesac sie do szkoły w stylu gwiazd disneya i wiele innych :)

PS. Kto był na Violetta Live? :)


1 komentarz:

  1. Niestety nie byłam na Violetta Live :) nie mogę się doczekać nowych postów :)

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst