poniedziałek, 10 sierpnia 2015

Wyniki konkursu- Wygraj autografy obsady " Violetty "

Myślę, że większośc z was nie mogła doczekac się, kiedy w końcu ujawnię wyniki konkursu. Ku mojemu zdziwieniu zgłosiło się dośc dużo osób, więc wybór był bardzo trudny. Myślałam godzinami czy wybrałam dobrą osobę, zmieniałam moją decyzję dziesiątki razy, ale w końcu udało się. Wybrałam zwycięzce konkursu na autografy obsady " Violetty ".
Jeśli jesteś ciekawy czy to właśnie ty wygrałeś, zapraszam do rozwinięcia!







Wszystkie prace były bardzo dobre, ale niestety tylko jedna praca może byc tą " najlepszą ". Gdybym mogła, dałabym wszystkim upominki, no ale cóż...

Zadanie konkursowe brzmiało:

Napisz dlaczego chciał/abyś posiadać autograf kogoś z obsady
 " Violetty ".


ZWYCIĘZCĄ KONKURSU NA AUTOGRAFY OBSADY " VIOLETTY " NA 16 TOMIE "KOLEKCJI V-LOVERS ".... ZOSTAJE.....



SimplyKath


 Myślę, że każdy człowiek posiada swojego idola. Taką osobę, którą szczerze podziwia i szanuje, oraz która go inspiruje. Dla mnie takimi idolami stali się aktorzy z serialu Violetta.
To oni wywarli na mnie ogromne wrażenie swoim nietuzinkowym talentem, ogromnym zapałem i wielką pasją. Obsada Violetty to grupa wyjątkowych ludzi, którzy z wielkim oddaniem dążą do tego aby spełniać własne marzenia. Jednocześnie wkładają całe mnóstwo energii i ciężkiej pracy w swoje występy, po to aby część tej niesamowicie pozytywnej energii przekazać swoim fanom. To właśnie ta grupka pozornie różniących się od siebie ludzi pokazała mi jak ważnymi w życiu wartościami są miłość, przyjaźń, muzyka i pasja. Dlaczego chciałabym mieć ich autografy? Bo w chwilach smutku czy zwątpienia będą dla mnie takimi przekaźnikami pozytywnych emocji. W chwilach gorszych czy też radości miło będzie spojrzeć na własnoręcznie złożone podpisy obsady i przez chwilę pomyśleć o tych wyjątkowych osobach. O Tini - drobnej dziewczynie z ogromną wewnętrzną siłą, o spokojnej i wrażliwej naturze Mechi, o cudownej chrypie w głosie Diego, o uroczej i nieco zakręconej jak sam właściciel czuprynie Facu, oraz o najpiękniejszym uśmiechu na świecie i tych magicznych iskrach w oczach Alby. Takie pozornie drobne rzeczy, gesty i emocje związane z tymi osóbkami sprawią, że będę mogła poczuć cząstkę ich energii za każdym razem gdy spojrzę na ich podpisy.

Twoja praca była świetna! Gratulację!

Prosiłabym o przesłanie twoich danych osobowych: Imię, nazwisko, dokładny adres zamieszkania, nr.telefonu.  
Na mój mail: emiliapietrynek@interia.pl
Twoje danie nie będą nigdzie publikowane, potrzebne są jedynie do wysłania nagrody.


GRATULACJE DLA WAS WSZYSTKICH WASZE PRACE RÓWNIEŻ BYŁY ŚWIETNE!

Proszę nie piszcie komentarzy w stylu " to ja powinienem wygrac jej praca jest beznadziejna ". Bo to moze naprawdę uraźic człowieka...

Zwycięzca ma 5 dni na przesłanie swoich danych osobowych, jeśli tego nie zrobi w określonym czasie, nagroda trafi do innej osoby.


6 komentarzy:

  1. Gratuluję Ci, świetna praca! :)
    A będzie organizowany jakiś konkurs na wygranie biletów na Violetta Live do Krakowa? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki wielkie <3 spełnienie marzeń *__* dane już wysłane :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cześć jestem Ala chciałbym zapytać czy wyślesz mi twój numer telefonu i autograf

      Usuń
    2. Cześć jestem Ala chciałbym zapytać czy wyślesz mi twój numer telefonu i autograf

      Usuń
    3. Cześc Ala :) Ja nie jestem Martiną Stoessel jestem tylko bloggerką, a jeśli chodziło ci o mnie ( ale wątpie :D ) to nie podaje mojego nr telefonu publicznie.

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst