środa, 5 sierpnia 2015

[Post Powitalny] Soy Wercia!


Witajcie!
Od dziś jestem nową redaktorką bloga. Puki co zostałam przyjęta na okres próbny, ale mam nadzieję, że uda mi się pozostać tu na dłużej.
Będę pisać posty na każdy temat. Od informacji i akcji po wpisy typu "zrób to sam".
Jeśli chcesz lepiej mnie poznać i dowiedzieć się o mnie czegoś więcej, zapraszam do rozwinięcia.


Nazywam się Weronika i mam 14 lat. Możecie kojarzyć mnie z licznych blogów z opowiadaniami o bohaterach Violetty lub czynnego udziału na asku Violetta 2 Polska.
Kocham pisać, to moja prawdziwa pasja, zawsze mam przy sobie zeszyt i długopis. Jest w nim mnóstwo wszystkiego, co tylko możliwe - opowiadań, wierszy, piosenek...Wszystko w różnych językach.
Może to dziwne, ale uwielbiam uczyć się nowych rzeczy. Kocham też szkicować, robić zdjęcia, tworzyć grafikę komputerową, podróżować i próbować różnych nowych rzeczy.

Już od dawna rozważałam pisanie bloga informacyjnego. W końcu udało mi się i dostałam się tutaj. Jestem ogromnie szczęśliwa!
Posługuję się językiem polskim, niemieckim, hiszpańskim, angielskim oraz podstawami włoskiego.
Z mojej strony możecie spodziewać się tłumaczeń, postów informacyjnych, recenzji, opracowań i wielu innych.
Jestem pełna zapału i chęci do pracy.  Już zabieram się za mój pierwszy post.
Jeżeli chcecie dowiedzieć się o mnie jeszcze więcej, zapraszam Was na mój ask [klik] i twitter [klik].

Mam nadzieje, że mnie polubicie, a posty mojego autorstwa przypadną Wam do gustu! 

6 komentarzy:

  1. HEJJJJJ WERCIA

    OdpowiedzUsuń
  2. emilka super blog :3 i wgl umiesz znaleźc fajne redaktorki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj, ciesze sie ze emilka znalazła kogos do pomocy :) Ciesze sie ze taka promienna osoba jak ty bedzie z nia wspólpracowac a my bedizemy czytac jej posty ::)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Idziesz teraz do klasy drugiej czy trzeciej gimnazjum?

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst