czwartek, 19 grudnia 2013

Agnieszka Mrozińska- Polski głos Violetty

Agnieszka Mrozińska: Urodzona 10 kwietnia 1989r. Polska aktorka dubbingowa, wokalistka, tancerka. Studiowała aktorstwo w wyższej szkole Komunikowania i Mediów Społecznych im. Jerzego Giedroycia w Warszawie, otrzymała tytuł magistra sztuki. Polski Dubbing.

Czy wydaje się wam, że Agnieszka nie dubbingowała w wielu filmach? To się zdziwicie:

2004: Wirtualny ideał
2005-2008: O rety! Psoty Dudusia Wesołka –
Zyzio,
Mikuś
2006-2007: Klasa 3000 – Li’l D
2006-2010: Hannah Montana – Theresa (odc. 69)
2006: Szczypta magii – Tom
2007-2008: Animalia
2008: Suite Life: Nie ma to jak statek – Bailey Pickett
2008: Camp Rock – Mitchie Torres
2008: Słoneczna Sonny – Allison "Sonny" Munroe
2008: Ni Hao Kai Lan – Kai Lan
2008: Trzecia, róg Ptasiej
2008: Opowieści dziwnej treści: Złotowłosa i trzy misie
2009: Bakugan: Młodzi wojownicy – Tatsuya
2009: Scooby Doo i miecz samuraja
2009: Scooby-Doo: Strachy i patałachy – Velma
2009: Program ochrony Księżniczek – Rosalinda
2009: Brygada – Yuki (odc. 11)
2009: Wirtualny ideał – Samantha
2009: Gwiezdny zaprzęg – Astro Spalding
2010: Ja w kapeli – Bertha Serta
2010: Camp Rock 2: Wielki finał – Mitchie Torres
2010: Scooby Doo: Wakacje z duchami – Trudy
2010: Ciekawski George 2: Gońcie tę małpę!
2010: Umizoomi
2010: Szczypta magii – Tom
2010-2011: Przyjaciele z Kieszonkowa – Mała Lwiczka
2011: Scooby-Doo! Klątwa potwora z głębin jeziora – Velma
2011: Weź Tubę na próbę – Kitty
2011: My Little Pony: Przyjaźń to magia – Rainbow Dash
2011: Moja niania jest wampirem (film) – Sarah
2011: Moja niania jest wampirem (serial) – Sarah

2011: Z innej beczki – Debby Ryan (odc. 19)
2011: Dolina Koni – Noni (odc. 28-32, 34, 36, 38-39)
2011: Gawayn – Elspeth
2011: Chuck i przyjaciele – Biggs
2011: Nie ma to jak bliźniaki: Film – Bailey Picket
2011: Scooby-Doo! Pierwsze strachy – Velma
2012: Bunt FM
2012: Tess kontra chłopaki
2012: Miś Muki – Muki
2012: Level Up
2012: PopPixie –
Digit,
Mama Damiana (odc. 17),
Nimfea
2012: Wyśpiewać marzenia
2012: Świat słów – Kangurzyca
2012: Hotel Transylwania – Mavis
2013: Wkręty z górnej półki – Debby Ryan (odc.1)
2013: Violetta – Violetta Castillo
2013: Bolt i Blip

Pogrubiłam wam seriale i filmy, ktore ida lub szły na Disney  Channel.

Mam dla was jedno z pytań do Agnieszki  Mrozińskiej:
Która z granych postaci przypadła ci do gustu?
Ogólnie, bardzo lubię grać seriale, filmy ludzkie i zżyłam się z Demi Lovato, której głos podkładałam. Pierwszą taką moją największą produkcją tak na prawdę, którą zrobiłam, to był właśnie Camp Rock i tak naprawdę od tego zaczęła się rozkręcać moja praca, bo Camp Rock miał swoją specjalną premierę i był skazany na sukces.
Pózniej dostawała propozycje od różnych studiów dubbingowych. Bardzo miło wspominam pracę, ze świetnym reżyserem - Arturem Karczmarskim.
Bardzo mi się podobały również nagrania do Hotelu Transylwania choć była to całkiem inna praca, ponieważ był to film przeznaczony do kin a nadi nim się pracuje o wiele dłużej, dokładnie, bez przerwy jest zmienany tekst a my wyciągamy przy okazji na wierzch wszystkie smaczki.
Kreskówki przeznaczone do telewizji to jest zupełnie inny poziom. Tam postaci są narysowane lecz w ludzkich filmach pilnujemy żeby nie być za bardzo przerysowanym.
No i oczywiście Kucyki Pony, które po prostu uwielbiałam grać i mam taką nadzieję, wkrótce pojawi się kolejna seria (trzeci sezon - przyp. autora), też z rewelacyjną reżyserką i realizatorem, z którymi pracowało się bardzo przyjemnie.

 Generalnie, wszystkie kucyki były sympatyczne a jeśli chodzi o moją energię to Rainbow Dash była jak najbardziej trafiona, bo czasami czuję, że jestem tak samo pokręcona jak Rainbow Dash. Nie raz mi się wydawało, że jestem jedynym takim kucykiem. Wszystkie inne są takie delikatne i kochane, a mi się wydaje, że ta moja Rainbow Dash ma taki [śmiech] szalony charakter. Miałam straszny ubaw, jak ten kucyk się śmiał i nawet nie musiałam nawet udawać, że się śmieję, bo mnie to tak bawiło, że po prostu z przyjemnością grałam. Nawet moja siostra, która urodziła tak jak i ja dzieciątko obejrzała już dwie serie i pyta się kiedy będzie trzecia. Mówi, że czeka na nią z niecierpliwością.

Warto wspomnieć też o serialu, który ostatnio nagrywam i który można obejrzeć na Disney Channel. Jest to "Violetta". Przy nagraniu do tego serialu super mi się pracuje. To zapewne zasługa Asi Węgrzynosi [Joanna Węgrzynowska-Cybińska - przyp. autora]. Świetny serial, kilka osób z Teatru Muzycznego Roma z którymi gram na co dzień w teatrze też użycza tam swego głosu i czasami rozmawiamy na jego temat. Nagrywając promosy do tego serialu poznałam swego serialowego ojca (Jacek Król). Film ten jest produkcją hiszpańską i nagrywa go się nam zupełnie inaczej, brakuje nam wyrazów, hiszpanie momentami za szybko gadają - jest zupełnie inny klimat i nie jest łatwo. Jednak nie narzekam bowiem mam zbliżony temperament do hiszpanów, jestem tak szalona jak Rainbow Dash z My Little Pony i może dlatego z łatwością podchodzę do tych nagrań.

Część o Violetcie podkreśliłam, ponieważ nie każdemu chce sie to wszystko czytać.






1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst