niedziela, 29 grudnia 2013

The U- Mix Show- 10 rzeczy o mnie

Udało mi się znalezć dwa tłumaczenia filmików w, których aktorzy opowiadają o sobie: 

Samuel- 10 rzeczy o mnie:


tłumaczenie: Dużo radości daje mi muzyka, słuchanie muzyki, tańczenie do niej, kiedy tworze muzykę, daje tak wielką radości.
Moje ulubione danie, Lazania
Co podoba mi się bardziej- plaża czy góry? Plaża.
Moja ulubiona postać, Alladyn.
Czy przechowuję zabawki z czasów gdy byłem chłopcem? Wiesz, że nie? Zniszczyłem wszystkie! Nie mam żadnej.
Coś co stale lubię słuchać, Odgłos morza.
Zdanie, które często mówi moja mama. Zawsze mówi „Gdzie ty idziesz?”. Zawsze, zawsze. Więc- „Nigdzie, mamo!”.
Myślę, że jestem ekspertem w uczeniu się. Uczeniu się szybko. Jeśli jestem skoncentrowany: jasne. Różnych rzeczy. Inna, która byłaby najgorsza to matematyka. Nie nauczę się jej nigdy (jak ja:P).
Jeśli niebyt aktorem kim chciałbyś być? Muzykiem. Oczywiście, muzykiem.
Jakieś pseudo, którym mówią do mnie moi przyjaciele. To będzie Samuka.

Mercedes- 10 rzeczy o mnie:


Kocham zwierzęta, ale najbardziej w domu chciałabym mieć w domu kota. 
Gdybym nie byłą aktorką, chciałabym zostać teatralną nauczycielką.
Nikt nie wie, że Facundo lepiej gra na gitarze niż ja.\
Moją ulubioną porą dnia jest noc, bo się śpi.
Moje ulubione jedzenie to pierogi.
Moim ulubionym filmem jest „Śpiąca królewna”, bo jest piękna i dużo w nim śpi.
Podziwiam Loli Molina, lubię jej muzykę, ma piękny głos i jest super oryginalna.
W rzeczywistości mój ulubiony zespół się zmienia, ale w tej chwili jest to hiszpańska grupa Morod.
Lubię odpoczywać w górach.
Moją zaletą jest to, że jestem szczera, a wadą to, że jestem zbyt szczera. 

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst