wtorek, 17 grudnia 2013

Gadżety z Violetty

Nie dawno byłam w Krakowie i widziałam strasznie dużo gadżetów z Violetty. Nie wszystkie tutaj pokazane są dostępne w Polsce lub w ogóle w sprzedaży, bo są samodzielnie zaprojektowane.


Pamiętnik już znacie

 

Trampki
 
 Piórnik z Pierwszego sezonu
 
 Kosmetyczka
 

Plecak

 
Kolejne trampki

  

Bransoletka z zawieszkami
 

Segregator
 

Naklejki do kolekcjonowania w segregatorze 
 
 
Szkatułka 


Poduszki
 

Kolejny piórnik
 

Perfumy
  

Mikrofon
   

Maski karnawałowe
 

Torba sportowa

 

Piórnik ( tuba )
 
Teczka
 
 

Zegar ścienny

 
 Fotel nadmuchiwany lub własnej roboty

 

 

 



 

3 komentarze:

  1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne gadżeciki :). Wszystkie bardzo mi się podobają i muszę z tego względu gdzieś ich poszukać. Jeżeli chodzi o takie drobiazgi, to najczęściej kupuję je w sprawdzonych sklepach internetowych np. https://4gift.pl/. W takich miejscach przeważnie można dostać wszystko, czego będzie potrzebował każdy serialomaniak :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy15 maja, 2020

    W sumie moje dzieci zachwycają się takimi gadżetami i jestem zdania, że jak najbardziej jako prezent pasują one idealnie. Tym bardziej, że ja również zwracam uwagę na praktyczność prezentów. Dlatego mojemu tacie bez problemu kupiłam praktyczny prezent w https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-taty i bardzo mu się on podobał.

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst