sobota, 21 grudnia 2013

Trochę o aktorach z serialu Violetta

Jedenastu aktorów z serialu Violetta opowiadają o tym jak radzą sobie daleko od rodziców i przyjaciół, mówią o swoich początkach oraz o tym co dało im udział w hitowej produkcji Disneya.

Mieszkamy w Buenos Aries od Dwóch lat. To szaleństwo przebywać tyle czasu poza domem- mówi  Meksykanin, Jorge Blanco. Dodał jeszcze " Tęsknie za rodziną, za przyjaciółmi ale fakt, że nie jestem jedynym obco krajowcem, który znalazł się w takiej sytuacji, bardzo pomaga. Razem z obsada serialu Violetta stworzyliśmy razem rodzinę, zwierzamy się sobie, wychodzimy razem i tak jest nam łatwiej". Jorge kiedy otrzymał angaż do serialu Violetta wiedział, że będzie to wielki projekt.

Dla Lodovicy Comellow udział w serialu był trudna decyzją. Dziewczyna mieszkając w małym miasteczku musiała przebyć ponad 11 tysięcy kilometrów, by spełnić swoje marzenie. Co powiedziała Lodovica: Kiedy wzięłam udział w castingu, nie miałam pojęcia, że w gre wchodziła także przeprowacka do innego kraju. Po ogłoszeniu wyników powiedziano mi, że mam nauczyć się Hiszpańskiego, oraz zamieszkać w Buenos Aries. Cała ta przygoda była wielkim doświadczeniem zawodowym i prywatnym. Wyjaśniła Lodovica.

Drugi sezon to nowi aktorzy, a jeden z nich urodził się w Hiszpanii. " Bałem się włączyć do gotowego już serialu jako ten nowy, ale zostałem dobrze przyjęty. Po raz pierwszy jestem poza ojczyzną. Buenos Aries mnie oczarowało. Wyznaje aktor- Diego Dominguez.

Aktor spotkał na planie Albę Rico serialową Naty. Dziewczyna przyznaje, że granie przyjaciółki tej złej daje jej dużo radości. " Violetta odmieniła moje życie. Mój kontrakt z Disneyem podpisałam na lotnisku, nie świadoma tego co mnie czeka. Wcześniej byłam zwykłą uczennicą w małym Hiszpańskim miasteczku teraz mogę żyć w odległym kraju z dala od rodziny"- mówi Alba.

Dla Brazylijczyka, Samuela Nascimento, najtrudniejszym etapem był casting! " Sześć lat temu startowałem w gigantyczny castingu na 36 tysięcy osób do Brazylijskiej edycji High School Musical i zostałem wybrany. Ale to co spotkalo mnie na przesłuchaniu do serialu Violetta było oszałamiające. Elegancko ubrany, w białych spodniach, musiałem tańczyć i robić piruety. I udało się miałem zostać na 8 miesięcy, a jestem już 2 lata- mówi Samuel.

Xsabiani Pance de Leon. Gra w serialu Violetta, przyjaciela Diega. " Nie jedno krotnie pracowałem już dla Meksykańskiego Disneya, ale muszę przyznać, że ten projekt przerósł moje najśmielsze oczekiwania. Muszę wspomnieć o znakomitym przygotowaniu, jakie otrzymaliśmy. Nie rozwinęlibyśmy się aż tak gdyby nie ogromna ilość warsztatów i zajęć" - sumuje Xsabiani.

Oprócz znanej Martiny Stoessel protagonistki serialu, na pierwszy plan wysuwa się także Mercedes Lambre, serialowa Ludmiła. " Byłam w okresie hippie, całkowitej negacji na telewizję komercyjną. Ale zgodziłam towarzyszyć przyjaciółce podczas castingu. Czekałyśmy tyle godzin, że w końcu także postanowiłam się zapisać. Myślę, że wybrano mnie dla tego, że nie czułam tremy. Przyznaję, że sprawia mi przyjemność, kiedy publiczność krzyczy, bym zostawiła Violettę w spokoju. To znaczy, że wykonuję dobrze swoją pracę." - mówiła dumna Mercedes.

Dla Candelarii Molfese, kolorowej Camili, przesłuchania były prawdziwą zmorą. Ale teraz nie żałuje, że wzięła w nich udział: "Widzę moją twarz w różnych zakątkach  świata. Violetta jest fenomenem na skalę międzynarodową." - przyznaje Calendaria.

W przypadku 26 letniego Nicolasa Garniera, Andresa w serialu, najstarszy z ekipy młodego pokolenia Violetta  jest drugą po Casi Angeles, produkcją skierowaną do młodzieży, w której bierze udział. "Uwielbiam muzykę i piłke nożną. Postanowiłem postawić wszystko an muzykę i przyjechałem do Buenos Aries- wyznaje Nicolas.

"Ej szybko ci się udało"- Tak mówią mu koledzy, nieświadomi ciężkiej pracy, jaką przeszedł aktor zanim znalazł się w serialu. Facundo Gamande przyjechał z Córdoby, by wcielić się w postać Maxiego. " Nawet jeśli czuje się odrobinę zmęczony, widok spragnionej wrażeń publicznośći, sprawia, że moje ciało się reaktywuje.- Mówi Facundo.

fot. Mundo TKM

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst