poniedziałek, 23 grudnia 2013

Sesja Mercedes Lambre do magazynu Look

Mercedes wzięła udział w sesji zdjęciowej do magazynu Look i udzieliła wywiadu. Magazyn jest dostępny od 21 listopada, więc sesja jest trochę stara. 

401.jpg

Mercedes wyszła na sesji jak królowa:







Tutaj jest urywka z wywiadu, jak Mercedes mówi co ma wspólnego z Ludmiłą:
Z Ludmiłą mamy wspólną pasję do sztuki, oboje jesteśmy bardzo namiętne, bardzo lekkomyślne; jeśli chodzi o aktorstwo, Ludmiła nie myśli dużo i ja tak samo. Ja nie identyfikuje się z moim charakterem w sukience. Ludmiła nosi bardzo egzotyczne stroje i ponadto ma negatywne myśli, a ja jestem bardzo pozytywna. Jeśli mam specialną okazję, mogę spędzić wiele godzin, aby zrobić makijaż i ubrać się, ale codziennie ubieram się i wychodzę.

Mercedes jest aktorką, tancerką, piosenkarką i modelką pochodzenia argentyńskiego. Mercedes wygląda jak anioł ma blond włosy, cienki, delikatny głos, ale jak widać w serialu gra dobrze.


Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst