sobota, 15 lutego 2014

Tłumaczenie 77 odc ( Leon chce wrócić do Violetty )



Leon: Violetta!
Violetta: Leon nie mam czasu.
L: Posłuchaj mnie.
V: Nie chce cię słuchać.
L: Rozumiem, chcesz być sama, ale nie rozumiem czemu mnie tak znowu traktujesz. Nie wiem również dla czego idziesz do domu.
Jeśli masz problem z Diego, z tatą lub z kimkolwiek ja będę przy tobie.
V: Leon  nie chce teraz rozmawiać, nie rozumiesz?
L: Ja nie jestem Diego, okej? Nie można mu ufać, drażnić możesz się z nim, ale nie ze mną nie traktuj mnie jak jego. Czym sobie na to zasłużyłem?
V: Nie to nie znaczy, że jesteś taki jak on. Masz czyste konto.
L: Dobrze, ale nie będziesz nic mówić dopóki nie podejmiesz decyzji.
V: Jaka decyzja? O jakiej decyzji ty mówisz? Leon.
L: Jest coś co się dzieje między nami, wiesz. Czułaś to kiedyś i czujesz to teraz.
V: Naprawdę? To czujesz?
L: Czuję to cały czas. Przestańmy się bać ,aby być razem. Spróbujemy?

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst