niedziela, 23 lutego 2014

Wywiad: Angie Vs Jackie

Mam dla was podwójny wywiad z Angie i Jackie. Dwa takie same pytania, i dwie szczere odpowiedzi. W wywiadzie poznamy ich myśli i uczucia.




Kim jesteś w kilku słowach?
A: Jestem troche roztrzepana i czasami wpadam w kłopoty, ale jestem bardzo odważna.
J: Zmierzam prosto do celu  z wielką chęcią do działania i ogromną determinacją.

Do jakiej wady się przyznasz?
A: Daje się ponieść emocją i często mnie to ogranicza, zarówno w życiu prywatnym , jak i zawodowym.
J: Nie uznaję kompromisów, nie potrafie postępować dyplomatycznie. 

Jesteś zadowolona ze swoich zawodowych wyborów?
A: Uwielbiam pracę z młodymi ludzmi i możliwość spędzania czasu z Violettą.
J: Raczej tak, chociaż chciałabym poszerzyć swoje horyzonty i nauczać powiedzmy w New York city ballet!

Byłaś kiedyś zakochana?
A: Oczywiście od urodzenia! Żarty na boku, zakochuje się kiedy, ktoś mi pokazuje, że jestem dla niego ważna.
J: Może, ale teraz nie w moim życiu nie ma miejsca na wielką miłość.


Co stawiasz na pierwszym miejscu w swoim życiu?
A: Rodzinę.
J: Swoje cele: Taniec, nauczanie, samą siebie!

Twój ulubiony film?
A: Ma się rozumieć przed premierowy odcinek Violetty, jesteśmy w nim wszyscy.
J: Nie mam czasu na chodzenie do kina, ale z pewnością były by to wszystkie musicale.

Gdybyś była kolorem to jakim?
A: Błękitnym, jak niebo i morze, żywym i wesołym.
J: Czerwonym, niczym pełen energii ogień.

 

Emilka



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst