środa, 12 lutego 2014

Violetta ( przerwa )

Gdyż teraz jest przerwa w naszym serialu  Violetta, chciałam wam przetłumaczyć urywki odcinka, który pojawi się tuż po przerwie, jest to odcinek 46, odcinki skończyły się na 45 odc.

Więc na początek przyjeżdża wtedy do studia on beat Federico !

Filmiku niestety nie mam, gdyż tłumaczyłam tylko urywke z Federico.

Federico: Cześć Ludzie! Chcecie zdjęcie ze mną? Jasne! Jeden, twa, trzy- chesee, dobra teraz mój lepszy profil. Jeden, twa, trzy.., Dobrze, zdjęcia dla wszystkich! Dzięki ludzie, Cześć!

Federico potyka się o Ludmiłę.

Federico: Ejjjj,  Co? Nie dziwie się, że nasze pierwsze spotkanie jest takie!
Ludmiła: Nie wiem o czym mówisz, i nie dotykaj mnie!
Federico: Wiem.. Rozumiem.. Jestem sławny i tak blisko... Ale spokojnie w moim sercu zawsze będzie miejsce dla ciebie.
Ludmiła: Nie ośmieszaj razem z sobą całych Włoch!
Federico: Specjalnie ode mnie dla ciebie.

Federico daje jej swoje zdjęcie

Ludmiła: I tak nie chce twojego zdjęcia!
Federico: Jesteś deszczem z papieru!



Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst