niedziela, 2 lutego 2014

Tłumaczenie odcinka 60

Mam dla was tłumaczenie odcinka 60 drugiego sezonu Violetty. W tym odcinku Angie ma na zawsze wyjechać. Pisałam wam w innym poście, że nie wiem jak to będzie, gdyż Angie  ma  być  w 3 sezonie.

Niestety nie mogłam znaleźć filmiku.



Pablo: Angie!
Angie: Pablo..
Pablo: Wiesz, że nie lubię pożegnań, al jestem jednak przyszedłem.
Angie: Przyszedłeś wiedziałam, że przyjdziesz. Dziękuje
Pablo: Nie wiem co ci powiedzieć, wszystko co chciałem, już ci mówiłem.
Angie: Możesz nie mieć nic do powiedzenia. Bo patrzę ci w oczy i już wiem, o czym myślisz, jak się czujesz i nawet to jak mnie kochasz. Bardzo ci dziękuje wiem, że to ostatni raz. Ale zawsze tak było, Zawsze tu będe, żebyś mógł pomóc, kiedy jet mi źle, kiedy podejmuję decyzję. Kiedy wszystko jest dobrze.
Palo: No tak. ( Pablo wyjmuje zegarek ) Ten zegarek, należał do mojego taty, moja mama dała mu go na 10 urodzin, kiedy się poznali. Już nie działa, ale jest bardzo ważny, I chcę żebyś go miała ( Pablo daje zegarek Angie )
Angie: Nie, nie, jest bardzo ważny Pablo. Ja nie mogę go przyjąć.
Pablo: Ty jesteś dla mnie bardzo ważna. Każdego dnia , nieważne jak długo, Będe na ciebie czekał.
German przychodzi.
Angie: German, Nie sądziłam, że przyjdziesz, na prawdę.
German: Tak ale musiałem przyjść, żeby powiedzieć i , że miałaś rację, że się myliłem, a jednak wszystko możliwe. Zrobię wszystko by powiedzieć prawdę.
Angie: Wierzę ci, że tym razem to zrobisz.

Jak wam się podobało?

Emilka

1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst