środa, 12 marca 2014

10 faktów o Lodovice

Lodo ostatnio wyjawiła nam kilka faktów o sobie:

f

Zdanie, które wciąż powtarzała mi mama to: Lodovica, pościeliłaś łóżko? Kiedy byłam mała to bałam się klaunów, nie można mnie było zabrać do cyrku bo płakałam. Najbardziej lubie jeść cukierki, jak zacznę to skończe wszystkie. Moją pierwszą miłością był kolega z ławki, miał on na imię Mikele. Zakochałam się w nim gdy miałam 6-7 lat, był on kolegą  z ławki szkolnej. W mojej szafie nie może braknąć wygodnych ubrań, nie lubię obcasów, lubię wygodne rzeczy. Lubię ubierać się w dżinsy, adidasy i bluzę. Gdym nie była aktorką, została bym weterynarzem albo biologiem, bo od małego uwielbiam zwierzęta. Gdybym miała córkę miała by na imię Mia, a syn Davide. Zawsze chciałam pojechać do Japonii. Japonia, Chiny, fascynują mnie te strony i kultura.

Podobały wam się ciekawostki o gwieździe?

Wkrótce pojawiły się post 10 faktów o Mechi

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst