niedziela, 30 marca 2014

Czas postanowień!

Zawsze można coś w sobie poprawić, ale od czego zacząć? Od postanowień- na nie zawsze jest czas!

Może pamiętacie, niektóre postacie  w serialu " Violetta " podjęły się jakiś postanowień na bliższą i dalszą przyszłość. Oto one!


Violetta


Chcę być bardziej szczera wobec taty. Nieraz próbowałam ale w końcu wolałam go okłamać, by uniknąć problemów. Ale jeśli się postaram, dam radę! Mam nadzieje.


Ludmiła


Chciałabym być milsza dla Naty. Trudno mi to przyznać, ale lubię ją i chcę jej to częściej okazywać. Oczywiście ma dziewczyna talent, że trafiła jej się taka przyjaciółka jak ja, największy talent w studiu, jedyna prawdziwa gwiazda!


Leon


Chciałbym być bardziej ufny. Za dużo we mnie podejrzeń, zazdrości i złości. To silniejsze ode mnie! Ale od dzisiaj będę się bawił. Dzięki przyjaciołom, muzyce, motokrosowi, spróbuję się wyluzować. Niech będzie co ma być!


Francesca


Hm, a ja... zrobię wszystko, by ochronić swoją miłość do Marco. Czy jestem zbyt romantyczna? Nie! W przeszłości byłam zbyt zamknięta i skupiona na innych, pora pomyśleć o sobie!


Diego


Chcę pokazać wszystkim, zwłaszcza Violetcie, ile jestem wart! Muszę jakoś do niej dotrzeć, i to dziewczyna moich marzeń, jestem tego pewien. Tylko Ludmiła.... To wszystko takie skomplikowane.


Angie


German, Pablo, German....
Myślę, że wiem dokąd prowadzi mnie serce, ale potem go nie słucham! Chciałabym być silniejsza i bardziej zdecydowana. Wiem, że moje wybory nie będą łatwe!


Podobał wam się post?
PS. Przypominam o konkursie :)

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst