czwartek, 6 marca 2014

Ask.fm czyli pytania od was do mnie



Jak wiecie po prawej stronie bloga pojawiło się okienko, przez które możecie zadawać mi pytania na Asku. Pojawiło się już ich troch, chciałam wam je pokazać. Dzięki temu coś się o mnie dowiecie, jak i nie które informacje o serialu:

1. Ile masz lat?
Mam 11 lat.

2. Ile Violetta ma lat?
Violetta ma 16 lat, natomiast jej odtwórczyni Martina Stoessel, w marcu będzie miała 17 lat.

2. Kto ci się podoba, Leon Czy Diego?
Podoba mi się Ten i ten :D Nie umiem wybrać...

3. Wszystkie blogi piszą o Violetcie, ale ona jest wymyślona!!!!
Tak wiem, że ona jest wymyślona, blog jest o jej odtwórczyni oraz o serialu " Violetta "

4. Zrobicie konkurs z wysyłanymi nagrodami?
Tak, będzie konkurs.

5. Czy Leon ma żone i Dzieci, z jakiego kraju pochodzi serial " Violetta "
Serialowy Leon nie ma, uczniowie ze studia mają po 17 lat. Natomiast jego odtwórca ma tylko dziewczyne Stephie.

6. Z kim spotyka się Violetta z Leonem czy Diegiem?
Teraz z Diegiem.

Czy pisze się francisca?
Nie, pisze się Francesca.

7. Czy z Kingą z Bloga znacie się osobiście, czy chodzicie razem do klasy, mieszkacie w tej samej miejscowości?
Tak, znam się z nią osobiście.

8. Jak masz na imię?
Emilka

9. Hej szukacie pomocy, umiem robić wszystko?
Tak, teraz trwa nabór.

10. Czy Leon będzie miał romans z Larą?
Tak, ale pod koniec sezonu wróci do Violetty.

11. Zapraszam do mnie co chwile nowe informacje o Tini!!! Zostaw komentarz :)
http://tinistoesselforev.blogspot.com/#_=_ Odpowiem na każde pytanie!
Z chęcią obejrze bloga :)

12. Co najbardziej cenisz u przyjaciół?
Szczerość. To jest dla mnie najważniejsze.

13. Lubisz oglądać Violette?
Tak, bardzo:)

13. Co trzeba będzie zrobić w konkursie?
Dowiecie, się już niedługo :) Powiem tyle, że nagrodą będą puzzle.

14. Ile ma Kinga lat?
Kinga ma tyle co ja, czyli 11 lat :)

Pytania pojawiły się jeszcze inne ale wyrazy były tak pomieszane, że nie wiedziałam wogule o co chodzi.

Dziękuje wam za pytania, bardzo lubię na nie odpowiadać :)

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst