wtorek, 25 marca 2014

Aktualizacja konkursu

Ze względu licznych próśb postanowiłam przedłużyć wam konkurs do dnia 2 kwietnia ( będzie to środa )
Mam nadzieje, że tyle wam wystarczy ;) Liczę na dużą liczbę zgłoszeń..
Tutaj możecie zobaczyć recenzję puzzli: Przejdź
Puzzle są nagrodą w konkursie!
Zadanie konkursowe brzmi tak:
Przebierz się za swoją ulubioną postać z Violetty!


Po prawej stronie na blogu, także możecie zobaczyć informacje o konkursie!

Regulamin konkursu:
1. Konkurs jest dla wszystkich, bez względu na wiek
2. Fundatorem nagrody jestem ja (Emilka ) 
3. Organizatorem konkursu jest blog: violettamartinastoessel1
4. Konkurs trwa od 16.03. 2014 do 2.04.2014 
5. Swoje zdjęcia należy wysyłać na e-mail: emilka.wiola@hotmail.com
6. Do zgłoszenia powinniście dołączyć imię i nazwisko ( imię będzie umieszczone na blogu jeśli wygrasz, bez nazwiska )
7. Należy się przebrać za postać z "Violetty" i zrobić sobie zdjęcie.
8. Wygra osoba najbardziej upodobniona do swojej ulubionej postaci.
9. Nagroda dla zwycięzcy zostanie wysłana do domu.

Powodzenia!

Emilka

4 komentarze:

  1. :( Moim zdaniem to jest bez sensu przedłużać konkurs. Przecież skoro wiele osób brało udział, to wiele czeka na wyniki - wiadomo, że każdy chciałby wygrać, ale to niemożliwe. Chcę przez to powiedzieć, że im wcześniej - tym lepiej, bo z czasem mam większą nadzieję, że wygram, a później okaże się że nie. Z wielkim szacunkiem do redakcji, po prostu mówię, co czuję. Mam nadzieję, że wyników nie przedłużycie ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. KTOŚ ODPOWIE?

      Usuń
    2. Wiesz, przepraszam cię ale czekam na jeszcze inne zgłoszenia, gdyż dostałam dużo próśb o przedłużenie konkursu...

      Usuń
  2. Nie chcę dłużej czekać !!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst