poniedziałek, 30 czerwca 2014

Powitanie!


Cześć,
jestem tu nową grafczką i redaktorką modową na tym blogu,
i będę robić grafiki na stronę  będę odpowiedzialna też za wygląd.
a jak chodzi o modę to będę pokazywać jak stworzyć look swojego idola z disneya.










Poniżej znajdziecie trochę informacji o mnie :-)

nowięc nazywam się w realu klaudia i będę się podpisywać katniss7552.
podpis pochodzi od książek/filmów trylogii Igrzyska śmierci mojej wielkiej miłości.
mam 12 lat i mieszkam w Holandii i po wakacjach idę do ostatniej klasy podstawówki.
mam siostrę i mam 2 koty.
piszę już od jakiegoś czasu a na facebooku znajdziecie mnie pod tym linkiem:
https://www.facebook.com/pages/Adminka-katniss-everdeen/718826368142577?fref=photo
Na disneyu najbardziej lubie Violettę i Austin i ally.
w Violetcie najbardziej lubie Ludmi & Fran, a z igrzysk Katniss i Peetę i Johannę.
z filmów lubię igrzyska,niezgodną i różne komedie.
No i tak uwielbiam też pisać modę i rpbić grafikę.
A i czasami mogę też dodawać jakieś nowości w stylu disneya i z świata mody.
no i jestem fanką Jennifer Lawrence, tini stoessel ale nie do końca i jeszcze Josha huthsersona i lodovicii Comello
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
nie wiem co jeszcze chcecie wiedzieć ale piszcie co, no i proszę napiszcie o jakiej postaci chcecie mieć pierwszego posta.

Wasza,
Katniss7552
+ czasami nad używam obrazki no i poniżej pierwsza grafika dla was :**








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst