poniedziałek, 9 czerwca 2014

Kanał Cande- filmik

Cande dla swoich fanów nagrała kolejny filmik i zamieściła go na swoim kanale You Tube. W tym filmiku możemy w ciekawy sposób zobaczyć przygotowanie puddingu. Postanowiłam, ze przetłumaczę wam ten krótki filmik.


Czytajcie dalej!


O hej! Witam w domu! Dziś mam zamiar upiec pyszny pudding cytrynowy. Ludzie mówią, ze jestem w tym świetna. Po pierwsze i najważniejsze- należy związać swoje włosy. Czy wyglądam w porządku? 
Ten szalik jest bardzo ładny, boje się, że zostanie poplamiony. Po drugie- nałóż śliczny fartuch. Kocham go! Kocham go! I po trzecie- umyć ręce. Gotowi do robienia puddingu.
Cytrynowy pudding, cytrynowy pudding. Teraz tylko trzeba go zacząć, a jest to naprawdę trudne. Mamo!!! Gdzie kupię składniki? Aha, na rynku. Masz wszystkie rzeczy? Ta, tu jest wszystko. Na szczęśćie nie było dużo ludzi. Zostaw bilet i zamień tam, bilet i zmiana, zmiana i bilet.
Składniki:
- Masło ( 50 g )
- Jedna szklanka cukru
- dwa jajka
- jedna szklanka mleka
- pół szklanki cukru pudru
i najważniejsze cytyna

30 minut później. Cande! Co ty tam robisz? Czuję zapach jak ciś się pali!
 Pudding!
Teraz mam zamiar wlać lukier. Nie powiedziałaś mi jak zrobić lukier. To jest mój pudding!
Zostaw swój komentarz informując mnie jak ty zrobiłeś swój informując mnie na moim kanale na You Tube!

Przygotujecie pudding?

Emilka


1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst