sobota, 14 czerwca 2014

Sprawy organizacyjne

Przepraszam, że tak długo nie pisałam ale ostatnio miałam straszliwie dużo nauki. Nie bójcie się jednak bo do środy wszystkie oceny muszą być wystawione, więc wszystko nadrobimy.


Jak już na pewno zauważyliście mamy współprace z Disneyem. Dlatego właśnie chciałam wam powiedzieć, że nasze ciekawostki, porady, fotki i tym podobne będą także związane z Disneyem. Pojawią się także nowe serie postów.


Przypominam o naborze który trwa na naszym blogu.


Na koniec chciałam się was spytać czy chcielibyście jakieś posty dotyczące gotowania, dekoracji i urody ? Swoje zdanie możecie wyrażać w ankiecie po prawej stronie i w komentarzach . Jeśli macie jakieś inne pomysły na posty piszcie śmiało.



Kinia

6 komentarzy:

  1. Nic nie szkodzi , też mam dużo nauki; ))
    A co z cat :3 ??????

    OdpowiedzUsuń
  2. ty piszesz najgorsze post

    OdpowiedzUsuń
  3. Lepiej odejdź

    OdpowiedzUsuń
  4. odejdź nikt nie będzie tesknił

    OdpowiedzUsuń
  5. krzyżyk na droge

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst