czwartek, 19 czerwca 2014

Nabór na bloga!

Ponieważ zbliżają się wakacje, więc zapewne każdy z was będzie miał więcej wolnego czasu, postanawiam ogłosić " NABÓR ". Z powodu współpracy z AMEET i Disneyem, będę nieco więcej wymagać, ale najważniejsze jest to, że " Każdy Ma Szanse ". Nie bój się spróbować, może to właśnie ty dołączysz do naszej ekipy!



Poszukuje osoby, która nie odejdzie po miesiącu, szukam kogoś na stałe. Ważne jest dla mnie by osoba miała już kiedyś styczność z pisaniem bloga. Osoba która zgłasza się do naboru może posiada swój blog o 
" Violettcie" ale proszę o link do niego. Nabór będzie się składał z trzech kategorii: tłumacz, modnisia, redaktorka, z tych kategorii będę potrzebować po 1 bądź 2 osoby zależy od liczby chętnych. Osoba powinna mieć od 11 lat.


Czytajcie Dalej!



Czego od danej kategorii wymagam?

Tłumacz: Osoba ta musi umieć posługiwać się w języku Hiszpańskim, a nawet Włoskim. Proszę napisać mi w jakim stopniu zna się te języki ( db,bdb )
Niech osoba zgłaszająca się do tej kategorii przetłumaczy mi filmik.
Modnisia: Ta osoba musi umieć odróżnić co jest na topie, a co spada niżej.  Musi znać dobre sklepy w których można znaleźć ubrania podobne do tych, które mają aktorzy.
Niech osoba zgłaszająca się do tej kategorii znajdzie mi 10 par butów, które są  modne tym latem.
Redaktor: Ta osoba musi umieć przekazać w ciekawy i wyrazisty sposób czytelnikom bloga dany post. Musi znać ortografię, uwierzcie mi źle się czyta posty z błędami ortograficznymi...
Niech osoba zgłaszająca się do tej kategorii napisze mi przykładowy post, który by wstawiła na bloga.

Jeśli zgłaszasz się do naboru wybierz sobie tylko jedną kategorię.


Zgłoszenie:
Obojętne do jakiej kategorii się zgłaszasz musisz mi napisać w punktach:
1. Imię
2. Wiek
3. Jaką ilością wolnego czasu dysponujesz?
4. Skąd czerpiesz informację?
5. Co ci się podoba na blogu? Jeślibym cię wybrała co byś zmienił/a?
6.  Jakie masz doświadczenie blogowe?
7. Dasz radę utrzymywać stały kontakt poprzez GG lub Skype?
8. Dlaczego mam wybrać właśnie ciebie?

Wszystkie zgłoszenia wysyłajcie na e-mail: 
emilka.wiola@hotmail.com

Czekam na  wasze zgłoszenia do 1 lipca do 21.59 :-)

Jest warto się zgłosić, jeśli będziesz sobie dobrze radził/a najprawdopodobniej po pół roku dostaniesz ode mnie bardzo ciekawy prezent...

Powodzenia!

Emilka

6 komentarzy:

  1. Postaram się :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wezme udział

    OdpowiedzUsuń
  3. mam pytanie szukasz może kogoś do grafik i wyglądy bloga?

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst