wtorek, 8 lipca 2014

Czyżby on stał się małą przeszkodą dla Leonetty?

Nasza Leonetta jest nam dobrze znana z dwóch sezonów, w trzecim dopiero dowiemy się więcej o ich nie rozłącznym związku. Jest to para uwielbiana przez wiele fanek serialu, ale są i tacy, którzy nie zbyt lubią te pare, gdyż ich relacje są bardziej jak brat z siostrą- Zależy od gustu, i spojrzenia na całą ich sytuację.


Przejdźmy wreszcie do tematu ;)

Czytajcie dalej, a poznacie kolejnego chłopaka chcącego namieszać Leonetcie ;)




W każdym sezonie ktoś stawał na przeszkodzie Leonetcie.

1 sezon- Tomas:


2 sezon- Diego


3 sezon - ?



Ale jednak ktoś jest, mimo że jeszcze o tym do końca nie wiemy.
W każdym sezonie jak przedstawiłam powyżej była taka osoba.

Ta przeszkodą najprawdopodobniej jest :

Nasz Alexander w, którego rolę wcieli się Damen Lauretta namiesza pomiędzy relacjami 
Violetty i Leona. 
Chłopak uknuje wiele tajemnic i intryg, które będą jego znakiem rozpoznawczym, jedna z tych intryg będzie dotyczyła Leonetty.

Przepraszam was, że nie ma zdjęcia ale miałam je zapisane i mi się usunęło, jeśli je znajde zaktualizuje post.


Spodziewaliście się, że to on stanie się ich przeszkodą?

Emilka

3 komentarze:

  1. pierwsza! minute po czasie, ma się ten refleks :0
    nie wiedziałam że to on :o

    OdpowiedzUsuń
  2. :0 ale zdziwnie nie wiedziałam, za to cię lubie wypszedzasz z informacjami inne blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nieeeeeee , Leonetta 4ever !!!! XD

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst