sobota, 26 lipca 2014

Przepis według Clary- ciasteczka w kształcie serca!

Angie e i fiori di biscotti

Nasza Clara na swojego bloga dodała wspaniały przepis na ciasteczka w kształcie serduszka.
Od samego patrzenia się na ten ciasteczka mam ochotę je zjeść ;)

Przepis w rozwinięciu posta!

Czytajcie dalej!






02_01bis_ingredienti

 Witajcie przyjaciele, dziś czuję się trochę lepiej, bo ktoś zostawił mi piękny bukiet kwiatów pod  drzwiami! I te kwiaty zainspirowały mnie do przygotowania nowej receptury: ciastka w kształcie serca są przedstawione tak, jakby były kwiaty, kwiaty z ciasteczek!   



 SKŁADNIKI:          

-500 g kruchego ciasta
-10 drewnianych wykałaczek                       
-puder do dekokracji
-dżem
-cukier puder
-barwnik spożywczy
-klej cukierniczy do dekoracji


Przygotowanie:

Najpierw rozgrzej piekarnik do 160 stopni. Potem rozwałkuj swoje kruche ciasto  (podsyp je mąką) i wytnij z nich wzorek serduszka.  Przenieś je na blachę z papierem do pieczenia i wbij w nie wykałaczki. Włóż je na 25 minut do piekarnika. Uważaj by się nie poparzyć!
Wystarczy wymieszać kilka kropli cytryny z cukrem pudrem i jajkami. Łatwe, prawda.? Gdy ciastka będą się chłodzić rozlej lukier do trzech miseczek i do każdej wlej inny barwnik spożywczy.Teraz wystarczy tylko udekorować ciastka. Rusz wyobraźnię, spójrz jak ja to zrobiłam.

Podoba wam się przepis?

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst