niedziela, 6 lipca 2014

Tłumaczenie- kanał Cande!


Candelaria na swoim kanale zamieściła kolejny filmik. Przygotowałam dla was kilka zdjęć z filmiku, który trwa tylko 1 min i 39 sek. 

Kanał Cande: KIik

Jutro przetłumaczę wam najnowszy filmik, ten został nakręcony przed tym nowym.

Tłumaczenie wykonałam ja- zakaz kopiowania!



Tłumaczenie:

Witam wszystkich! Dziś wam w tym filmie ma wam bardzo dużo do przekazania. Porozmawiajmy zatem o dodatkach! Dodatki możemy założyć do ciuchów bądź na różnych przedmiotach by bardziej wzbogacić nasz strój bądź rzecz. To jest zawsze po stronie tego co jest w centrum, a to może być zastosowanie do wielu elementów różnych typów, choć są różne pola i wyrażenia, w którym są zastosowywane cały czas. Ok! Dziękuje ci Maria Jones, na zawsze będzie ze mną moje ulubione akcesoria w ulubionych kolorach!  Zapraszam do obejrzenia! Spośród kilku ozdób wybrałam ten jedyny, najlepszy! Możesz nosić je na szyi. Wygląda to bardzo kobieco, ojej uwielbiam ten szal! Można go nawet nosić na głowie, gdy są upalne dni i chce ci się wyjść na plaże.




Podobało wam się tłumaczenie?

Emilka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst