wtorek, 15 lipca 2014

Nowe promo- Violetta3

Już niedługo, bo za 13 dni zostanie wyemitowany 3 sezon " Violetty " w Argentynie.
Tym czasem, my dowiadujemy się coraz więcej o tym sezonie, pojawiło się kolejne promo!

zdjęcie


Na początku leci piosenka z " Violetty "- Como Quieres. 
Następnie widzimy Leona, który mówi, że jest to najważniejszy moment jego i Violetty w życiu.
Po chwili przychodzi Fed, który zadaje pytanie : Co u was ?
Leon zaczyna mówić o wielkich talentach, na co Ludmiła odpowiada, że trzeba tego wysłuchać.
I tu pojawia się Tini, która śpiewa słowo " Cantar " czyli " śpiewać ".
I na koniec narrator zaczyna mówić, że to będzie największy hit wszech czasów- będzie więcej muzyki i występów scenicznych.


Co sądzicie o promo? ♥♥♥

Emilka

6 komentarzy:

  1. gdzie znalazłaś to fajne promo?????

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne promo! (i oczywiście post :D)
    kiedy będzie konkurs na blogu????????

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieje że nie długo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :)
    tylko jeżeli chodzi o promo dotyczy one konkursu Tu sueno, to musica, a nie 3 sezonu Violetty.
    Poza tym jest już stare, a aktorzy mówią o konkursie, nie o 3 sezonie. :))

    OdpowiedzUsuń
  5. pani przemądrzała się nam trafiła? Gratuluję!
    / Kaja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeny tylko poprawiłam, przecież napisałam, tylko po to, aby ułatwić życie redaktorką : p
      przecież nie zawsze wszystko musi być zachwalane, każdy ma prawo popełnić błąd, a ja nie napisałam tego jakoś po chamsku....
      a my czytelnicy powinniśmy współpracować z redaktorkami, a nie wszystko przesładzać...
      sama prowadzę bloga, tyle że na innym portalu i nieraz usłyszałam krytykę, nawet taką bezpodstawną, ale spróbowałam się jakoś doszlifować i poprawić :))
      więc nie rozumiem określenia "przemądrzała:.
      "osoba ciągle sie wymądrza, uważa że zna odpowiedź na każdy temat choc tak nie jest..."
      a w tym przypadku powiedziałam coś co jest prawdą, i nieco poprawiłam autorkę posta, a coś w tym złego?

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst