piątek, 25 lipca 2014

Mechi ma swoją piosenkę!

Może nie wielu z nas to wie, ale nasz Mercedes, napisała swoją piosenkę.
Wykonała swój utwór w  The U-Mix Show, piosenka nosi tytuł " Luz " czyli " Światło ".

Zobacz obraz na Twitterze

Czytajcie dalej!



Mercedes napisała te piosenkę dla naszej Martiny Stoessel.
Napisała to dla niej, gdyż jest to jej najlepsza przyjaciółka. Według naszej Mechi, Tini jest dla niej jak wspaniała siostra. Różnią ich 4 lata ale mimo to świetnie sie dogadują.



Tekst piosenki:

La lucecina que te voy a dar
No, desconoce el miedo de amar
Soltate ... Soltate

Y si estas  solo en el medio del mar
En caso de duda, y no conceder el continente
Llámame ... Llámame

Hoy en día, el velo cayó
Puedo oír su voz
No tengas miedo
dom - llamada de socorro

Así que eche un vistazo al cielo
y empezar a bailar
Susurro del universo
¿cuáles son sus deseos
Conoce a la

No tengas miedo
estoy aquí
No tengas miedo
estoy aquí

Tłumaczenie:

Światło, które mam zamiar dać 
Nie miłość nie zna strachu 
Soltate ... Soltate 

A jeśli jesteś sam w środku morza 
W razie wątpliwości lądu i minusy 
Zadzwoń do mnie ... Zadzwoń do mnie 

Dzisiaj Twoja zasłona spadła 
I można usłyszeć swój głos 
Nie należy scared'll dbać 
słońce SOS 

Więc spójrz na niebo 
i zacząć tańczyć 
Szeptać do wszechświata 
Jakie są twoje życzenia 
Że spełniają 

Nie bój się 
Jestem tutaj 
Nie bój się 
Jestem tutaj

Co sądzicie o piosence Mechi?

Emilka

1 komentarz:

  1. Super, że napisaliście post o Mercedes! Uwielbiam ją, a piosenka jest cudna!

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst