wtorek, 22 lipca 2014

Piosenki do Violetty3!

Przepraszam , że post i tym pojawia sie dopiero teraz, ale miałam problem z internetem.


Pojawiły sie piosenki z albumu Gira Mi Canción :

Friends till the end
( Przyjaciele do końca )



Czytajcie DALEJ!



Mi Lado 
(Blisko Mnie)




Pod spodem JEST WSZYSTKO
(Pod wszystkim Tym)




Królowa Parkietu
(Królowa Parkietu)


Descubri
( Odkrywam )


Apreni decir Adiós
(Nauczyłam sie pożegnać)


Rescata mi carazón 
(Uratuj moje serce)




Quiero
(Pragnę)





Ser Quien sojowego
(Bede Tym kim JESTEM)


Encender Nuestra luz
(Zapalić Nasze Światło)


Supercreativna
(BARDZO Kreatywna)


Amor en
(Miłość Krazy w powietrzu)


Ktory utwór podobał wam sie najbardziej?

Emilka

1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst