wtorek, 7 kwietnia 2015

[DDTVN] Tini i Jorge- wywiad z konferencji prasowej.

Dziś w Dzień Dobry TVN, był pokazany wywiad w postaci filmiku z konferencji prasowej w Warszawie. Tini i Jorge odpowiadali razem na pytania dziennikarzy, jesteście ciekawi jak na nie odpowiedzieli?
Wszystkich zainteresowanych zapraszam do postu!






Jorge: " Jako dziecko byłem wstydliwy, ale rodzice namawiali mnie bym chodził na castingi do seriali, programów czy filmów. Teraz tęsknie za nimi. "

Tini: " Dorastaliśmy razem kręcąc serial, uczestnicząc w trasie, jesteśmy jak rodzina. "

Tini: " Dziennie nagrywamy 10 godzin od poniedziałku do piątku, ja przed ukończeniem 18 lat nagrywałam tylko 6, teraz także przypada mi 10 godzin.

Jorge: " Odwiedziliśmy 9 krajów, mówiliśmy po angielsku, francusku, włosku i portugalsku.

Tini: " My jako jedna rodzina, możemy przebywać ze sobą cały czas"

Tini: " Koncert w Polsce był najlepszym ze wszystkich jakie zagraliśmy, fani śpiewali razem z nami. Bardzo zaskoczyło mnie to gdy podnieśli czerwone i białe karteczki do góry, na wzór flagi.

View image on Twitter

Podobał wam się wywiad?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst