poniedziałek, 6 kwietnia 2015

[ Jorge Blanco ] kanał na YT - filmiki

Wszystkie Jorgistas na świecie zapewne mają nie lada pociechę , gdyż serialowy Leon założył swój kanał na YouTube. Niektórzy mówią, że poszedł w ślady koleżanki - Candelari Molfese , która również tworzy tego rodzaju filmiki. Sam Jorge powiedział , iż będą to filmiki zwariowaniae , głupie , nudne i zwyczajne. Można się domyśleć , że po prostu jego życie .Więcej o kanale Jorga możecie przeczytać w poprzednim poście Emilii Przejdź do postu natomiast tutaj opiszę wam w skrócie jego powstałe już 2 filmiki.


Hej, jestem Jorge Blanco, a to mój nowy kanał na YouTube !
"Będę przesyłał filmy o moim życiu , zabawy, nudne , głupie i po prostu normalne rzeczy, które robię na co dzień. Możesz oglądać moje podróże, moją pracę, dołącz do mnie z moimi przyjaciółmi i rodziną i oglądaj to, co robię, gdy mam trochę czasu dla siebie "
Mam nadzieję, że będziesz się tutaj bawić tak dobrze jak ja.



Jego pierwszy filmik to Trailer : Mój nowy kanał na YouTube.



Jest to zapowiedź nowego kanału, którego fragment macie wyżej. Jorge zapewnia , że będziemy się tu dobrze czuć, śmiać i podziwiać jego barwne życie. Zachęca nas też do subskrypcji ! 

Drugi już oficjalny pierwszy filmik to : Jeden bilet do Niemiec proszę !


Prwsze co słyszymy : Jesteśmy w chmurach niemieckich, chmurach niemieckiego kraju. Tylko żartuję.

Już od początku zapowiada się ciekawie i żartobliwie. A co dalej ? Dalej opowiada nam jak to dużym kluczem otworzył drzwi w jednym z hotelów w Monachium. Dowiedział się, że są tu śnieżne góry, dlatego postanowił iść na narty i snowboard. To był jego 3 dzień na desce dlatego zastanawiał się jak mu pójdzie. A w dzień konferencji ?
Tak czekają na wywiady z Ruggem : Kto trafi w telefon -wygrywa"
A przed konferencją ? Rozmowa z Barbie. Opowiada jak jedzie na konferencję , zrobią parę zdjęć , bo fani czekają. Ma on nadzieję, że będzie się im podobało. Zachęca również do oglądania jego dalszych wkrętów.

Tak oto prezentują się filmiki Jorge. Pełne śmiechu i zwariowania. A w następnym odcinku ?... "Spadłem na tace.." Będzie ciekawie. Mam nadzieję, że jego kanał.zyska popularność , a przez to świadomość, że my fani jesteśmy z nim.

Nowe filmiki w każdą środę

Co myślicie o v-logu ?

5 komentarzy:

  1. Z przyjemnością będę oglądać kolejne filmik Jorge ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chcę oglądać bardzo chcę oglądać ale niewiem w które dni i o której godzinie są te filmiki. Powiecie mi????

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja chcę oglądać bardzo chcę oglądać ale niewiem w które dni i o której godzinie są te filmiki. Powiecie mi????

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja chcę oglądać bardzo chcę oglądać ale niewiem w które dni i o której godzinie są te filmiki. Powiecie mi????

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego co pamiętam dodaje w środy i piątki, albo wtorki i piątki... ale możesz je nadrobic na jego kanale

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst