czwartek, 9 kwietnia 2015

[Jorge Blanco- środowy fimik: Tłumaczenie] Ostatni tydzień w Europie

Jorge Blanco posiada swój własny kanał na YT, gdzie w każdą środę zamieszcza filmiki. Dlaczego założył owy kanał? Żeby po zakończeniu trasy i serialu " Violetta " ludzie o nim szybko nie zapomnieli, ale nawet i bez kanału, widzą na długo w pamięci pozostanie odtwórca roli serialowego Leona. Wczoraj Jorge wstawił kolejny filmik pt " Ostatni tydzień w Europie ", w tym poście jak i w każda następna środę, będzie pojawiać się tłumaczenie filmiku. Filmik nagrany jest w języki hiszpańskim, ale ze względu, że Jorge jest popularny także w całej Europie, w filmiku pojawia się tłumaczenie na j.angielski, i bardzo dobrze, bo nauka hiszpańskiego idzie mi słabo, natomiast angielski idzie gładko. Więc wszystkich zainteresowanych przetłumaczonym filmikiem zapraszam do postu!



Nie będę wam mówić co jest pokazane na obrazku, jedynie kto co powiedział, ponieważ było by to trochę bez sensu...


Tłumaczenie zostało wykonane dla bloga Świat Disneya&Violetta- kopiowanie zabronione!

"Ostatni tydzień w Europie"

Jorge: Stephie dziękuje, ja chciałem tylko mały wrzask...
Jorge: Więc, to jest moje drugie wideo i jestem szczęśliwy, bardzo podekscytowany, ponieważ wy możecie zobaczyć wiele różnych rzeczy.
Jorge: Zobaczycie trochę z tego co robiłem podczas ostatnich dni w Niemcach w Munich.
Jorge: Później zobaczycie ostanie show w Polsce, koniec trasy po Europie.
Jorge: Zobaczycie dużo emocji i szczęścia.
Jorge: My mamy małą niespodziankę dla Rugerro i ja na scenie...
Jorge: I potem wracam do Buenos Aires  na wakacje i odpoczynek.
Jorge: Mam nadzieję, że to polubicie.
Jorge Blanco You Tube
" Ostatni dzień w Munich "
Jorge: Czasami Disney Channel pyta nas o zrobienie reklamy dla Violetty
Jorge: I oczywiście Rugerro i ja staramy się zrobić ją śmieszniejszą.
Jorge: Coś jak to...
Jorge: Jakie jest imię zespołu chłopców.
Rugerro: Gdzie Federico znalazł gitarę Violetty, gdy pierwszy raz wchodził do jej pokoju?
Jorge: Jak nazywała się ulubiona gitara Rafa Palmery?
Jorge: Skąd pochodził DJ?
Rugerro: Jaka postać zostawiła studio, żeby studiować ekonomie?
Jorge: Jaka była pierwsza piosenka, którą zaśpiewał Federico?
Rugerro: The...
Haha- to dodatek ode mnie :D
Rugerro: Moje plecy są teraz ranne, nie moge sobie tego wyobrazić!
" Spacer po Munich "
Jorge: Kiedy spacerujemy po Munich znajdujemy piękny moment muzyki klasycznej na ulicy
Jorge: To mój pierwszy raz kiedy widze wielkie pianino na ulicy...
Jorge: Za nimi możemy zobaczyć typowy strój dla Niemców.
Jorge: Jeśli to posłuchałem i wszystko, co najmniej musze im dać trochę pieniędzy.
Jorge: Potrzebujemy wsparcia dla ulicowej pracy.
Jorge: Tak... to jest Niemiecki Leon
" Bardzo dynamiczny rower "
Jorge: Znaleźliśmy rower za kulisami stadiony w Munich
Jorge: I pomyśleliśmy, że to by był dobry pomysł, pojeździć na nim na zewnątrz. 
Jorge: Zrobiliśmy to i widzieliśmy toche fanów
Rugerro: Nie mamy desek skateboards.
Jorge: Gdzie teraz jedziemy?
Jorge: Dobre by było przybyć z kamera na podłodze
Rugerro: Z rowerem?
Jorge: Tak, tak
Jorge: Położę telefon tu.
Jorge: Cześć, cześć, cześć
Rugerro: Musimy teraz zawrócić, już!
Rugerro: Zatrzymaj się i zawróć
Rugerro: Cześć ( Niemcy )
" Nowe miejsce przeznaczenia "
Mapa: Munich---->>> Poland
Jorge: Polska
Jorge: Mamy wolny dzień w Polsce i to jest to co robiłem cały dzień...
( Jorge śpi )
Jorge: Ostatni występ w Polsce
Jorge: Ostatni występ z pierwszej cześć trasy po Europie
Jorge: I... idę w złą storne...
Jorge: I, wszyscy są szczęśliwi bo po tym, będą mieli trochę wakacji.
Jorge: Dużo odpoczynku
Jorge: Więc, widzimy się później
Jorge: Rugerro i ja, albo dynamiczny zespół, mamy dla was specjalną niespodziankę.
Rugerro: Wielką niespodziankę!
Jorge: Dynamiczny duet!
( Show Violetta Live )
Jorge: Koniec trasy po Europie
Jorge: Możecie zobaczyć, że jestem na lotnisku.
Jorge: Gotowy na trochę dni odpoczynku
Jorge: Teraz będę miał odpoczynek, dużo zabawy, a potem wracam do Tour
Jorge: Dziękuje Europo! Widzimy sie wkrótce!
Mapa: Polska---->>> Buenos Aires
Jorge: To by było na tyle
Jorge: Mam nadzieję, że wam się podobało.
Jorge: Teraz mam trochę odpoczynku  i widzimy się w następną środę!
Jorge: Subskrybujcie, do zobaczenia! Pa !
Stephie: Dlaczego myślisz, że to było zabawne?
 Jorge: Co?
" Next Wideo... "
Jorge: W Argentynie, relaks!
Jorge: Jestem najszczęśliwszym człowiekiem na ziemi, ponieważ na samym końcu jestem z najpiękniejszą kobietą ( chodzi o Stephie )
Jorge: Powiedz cześć
Stephie: Cześć!
Jorge: I stop


Podobało wam się tłumaczenie i filmik?

1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst