środa, 29 kwietnia 2015

"Wszystko ma swój koniec" -Pożegnanie

To mój ostatni wpis na blogu Świat Violetty&Disney . Tak jak Julia , zostałam przegłosowana ankiecie i musimy odejść . Jednak przed tym chciałam wam napisać moje odczucia na blogu i się pożegnać .Serdecznie zapraszam.

 Wszystko zawarłam tutaj i zamknęłam swoją przygodę.


W połowie lutego zostałam przyjęta na bloga za co bardzo dziękuję Emilii. Zauważyła we mnie duży potencjał i zainteresowanie serialem i blogowaniem. To zachęciło mnie do pisania coraz nowszych postów na blogu. Pierwsza notka dotyczyła powitania , która zdobyła duże zainteresowanie. Dostałam aż 16 komentarzy od was i bardzo się cieszyłam . Dalej było podobnie...



Dziękuję Wam - czytelnikom bloga,iż motywowaliście mnie do dalszej pracy na blogu poprzez czytanie i komentowanie.

Cieszyłam się z pochwał i próbowałam brać do siebie krytyki , które chciałam naprawiać.

Dziękuję Emilce za przyjęcie mej osoby na Disnejowskiego bloga i zaufaniu we wspólnej współpracy. Choć nie miałyśmy znakomitego kontaktu uważam Cię za dobrą osobę i wierną V-lover.

Każdego poranka sprawdzałam odwiedziny na moich postach. Cieszyłam się z tak dużej oglądalności. Nie zawsze mogłam pisać codziennie posty ze względu na naukę ale i też chwilowy brak informacji , gdzie nie codziennie coś się dzieje.


Dziękuję Julii , że zawsze udzielała mi pomocy kiedy tego potrzebowałam i już na samym początku mile mnie powitała. Cieszę, się , że mogłam z nią współpracować , ale niestety razem już musimy odejść. Myślę, że przez to nie stracimy dobrego kontaktu ze sobą.

Wy zdecydowaliście o naszym odejściu z czego trochę jestem zdziwiona. Wcześniej nie zdarzyła się taka sytuacja. Jednak to wy jesteście czytelnikami i to wy decydujecie kto ma dla Was pisać informacje o serialach Disneya.

Dziękuję licznym pytaniom na ask'u dzięki którym lepiej mogliście mnie poznać i więcej dowiedzieć się o serialu.

Emilia zdała mi propozycję na założenie własnego bloga o serialach Disneya. Szczerze, byłam zdziwiona ale i zadowolona, że widzi we mnie umiejętność blogowania.Przemyślałam sprawę i ze względu na ankietę założyłam go. Myślę, że niektórzy go odwiedzą raz do czasu bo będą tam nie tylko informacje ale także wielobarwne zabawy Poznaj świat seriali Disneya . Aktualnie blog ma ustawienie prywatne , ze względu na ustawienia wyglądu i ogólne przeróbki układu. Niedługo każdy będzie mógł zobaczyć już pierwszy post.

Dziękuję za każdy komentarz , każde przeczytanie postu, każde pytanie i opinię , za wszystko dziękuję i przepraszam, iż zrobiłam coś nie tak. Dziękuję za to i za wszystko co uzyskałam. 

Żegnajcie kochani !

4 komentarze:

  1. Żegnaj :c będzie ciebie tu brakować

    OdpowiedzUsuń
  2. Tylko nie to , Julia i Agata = nowe istnienie bloga , Emilia= dawne instnienie bloga. Nic nie chce mówić, ale jestescie super redaktorki, sama Emilka nie da rady w prowadzeniu go :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Agata może chciałabyś zostać redaktorką na moim blogu plv-lovers.blogspot.com? (http://plv-lovers.blogspot.com/) Jeżeli jesteś chętna to pisz na moją pocztę - wikink02@interia.pl ;)
    Przepraszam za reklamę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz bardzo ciekawy blog , jednak nie myślę teraz nad współpracą (w sensie redaktorki) Napewno znajdziesz inną ciekawą osóbke ;)

      Usuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst