sobota, 11 kwietnia 2015

[Genieve Hannelius] Wywiad z aktorką i piosenkarką

G Hannelious gra jedną z głównych ról w serialu " Blog Na Cztery Łapy ", a mianowicie odgrywa tam rolę Avery. G jest świetną aktorką i piosenkarką, jej kariera zaczęła się wcześnie, dzięki czemu w wieku 17 lat , jest popularną gwiazdą Disneya. Chcecie dowiedzieć się o niej czegoś więcej? Zapraszam na wywiad przeprowadzony przez stronę etonline.






Tłumaczenie zostało wykonana dla bloga Świat Disneya & Violetta- Kopiowanie zabronione
Jak zaczął się Twój start w aktorstwie?
Genevieve "G" Hannelius: Urodziłem się w Bostonie, a dorastał w Maine. Byłam Madeline w teatrze dla dzieci w Maine, i bardzo mi się podobało. Więc moja mama zaproponowała mi wyjazd do Los Angeles na trzy miesiące, gdy miałam 9 lat, i udaliśmy się po prostu go wypróbować. I zaczęła się od razu rzeczy, co było niesamowite i byłam taka szczęśliwa. Zrobiłam reklamę, a następnie mam na pilota z Bobem Saget [Surviving Suburbia] poszło 13 odcinków, a potem zrobiłam reklamę dla Aquarium of the Pacific. Disney widząc mnie i mojej mamie, powiedział abym przyszłą do nich na przesłuchanie. 


Czy uważasz się za normalną nastolatkę?
GH: Myślę, że jestem normalnym nastolatkiem. Jestem bardzo zajęta przez cały czas. To chyba bardzo nietypowe. To rzadkie, że mam pełny, wolny dzień, ale lubię być zajęta. Mam wspaniałych przyjaciół i znajomych. Lubię robić normalne nastoletnia dziewczyna rzeczy.
Czy lubisz pracować na planie Blog Na Cztery Łapy?
GH: To jest tak, tak niesamowite i rodzaj spełnienia marzeń. Patrzyłem na Disney odkąd byłam bardzo mała. To było takie niesamowite doświadczenie i szalone jazdy. Mamy taką niesamowitą obsadę. To marzenie pracować z ludźmi, którzy naprawdę kochają. Najlepsi są fani. Oni są tak podekscytowani, bo są tak młodzi. Kochają show i kochają psa, i to jest super!


Kto inny na Disney ma siłę z która trzeba się liczyć
GH: Myślę, że wszyscy powinni patrzeć na trzech trzech dorosłych aktorów w serialu: Beth Littleford, Regan Burns i Stephen Full, który jest głosem psa. Oni wszyscy są naprawdę doświadczonymi aktorami, zawsze patrzę na ich wytrzymałość w komedii. Leigh-Allyn Baker z Powodzenia Charlie ma taki niezwykły talent, a moi przyjaciele na wystawie, Danielle Soibelman, Kayla Maisonet, LJ Benet, oni są po prostu niesamowici.
Kim są twoi ulubieni aktorzy?
GH: Emma Watson, Eddie Redmayne, Miles Teller, Emily Blunt, Emma Stone, zbyt wiele by wymienić.

Jaki jest Twój ulubiony film?
GH: Impossible , thriller. Każdy powinien to zobaczyć. Uwielbiam Słodkie zmartwienia i Romy i Michele na zjeździe absolwentów , też.
Co na temat swojej ulubionej muzyki?
GH: Iggy Azalea, Eminem, Vampire Weekend i kocham Mindy Gledhill ona jest niesamowitą piosenkarką i prze świetne utwory muzyczne.

Wywiad pochodzi ze strony etonline



Podobał wam się wywiad?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst