sobota, 9 maja 2015

[Lodovica Comello] Relacja- DDTVN

Aktualnie Lodovica Comello przebywa w Warszawie, gdzie zostanie do jutra. Dziś gwiazda, wystąpiła gościnnie w DDTVN, gdzie odpowiadała na kilka pytań związanych z jej karierą, rozdawała autografy i śpiewała na dachu studnia razem z Szymonem Chodynieckim. Także... Lodo powróci do nas już w czerwcu, razem z Lodo Live! Tym, którym nie udało się obejrzeć programu, bądź stanąć przez studiem programu, wyczekując gwiazdy, w rozwinięciu posta, materiał z Lodovicą z dzisiejszego odcinka programu DDTVN.
Czytajcie dalej, w rozwinięciu wywiad, zdjęcia!
PS. Pamiętacie? Dziś o 14.00 w Empiku w Warszawie!

  


Może zacznę od końca programu... Na samym końcu ( na zakończenie programu ) Lodovica i Szymon, wspólnie na dachu studnia, wykonali utwór Sin Usar Palabras, co wyszło im genialnie. Pomysł z wykonaniem owej piosenki na dachu był świetny, dzięki temu wszyscy przechodni jak i fani mogli ich zobaczyć.




Oczywiście po między każdym wejściem Lodo, były reklamy ( marketing ) lub występowały inne osoby, przez co każdy kto chciał zobaczyć cały udział gwiazdy, musiał obejrzeć cały program, ponieważ nie było wiadomo, kiedy gwiazda pojawi się ponownie.
Podczas krótkiego wywiadu, przeprowadzonego na najwyższym piętrze budynku, Lodo zdradziła nam, że w czerwcu odwiedzi nas ponownie, grając swój koncert  w Warszawie! 
Wywiad poniżej ( wywiad został przeprowadzony w języku angielskim, natomiast został przetłumaczony na polski. )

Cześć jak się masz?
- Cześć, jest świetnie!
- Nauczyłam się kilku słów po polsku
 No musisz się uczyć, jesteś tak popularna w Polsce.
Ile tu zostajesz?
 -Przyjechałam wczoraj, a wyjeżdżam jutro, więc dosłownie na sekunde.
 Popatrz co się dzieje przed naszym budynkiem
- Oczywiście, muszę uważać gdzie idę, o robię.
 Czy wszędzie gdzie jedziesz, we Włoszech, Argentynie... czeka na ciebie tyle fanów?
- Tak, ale chyba nigdy się do tego nie przyzwyczaję, to jest wspaniałe. Ale tutaj w Polsce czuję się dziwnie, nie mogę porozmawiać z fanami, oni mi coś mówią, a ja po prostu nie rozumiem, jest mi bardzo przykro.
 Twoja siostra ma normalną pracę, a ty jesteś gwiazdą. O czym rozmawiacie, jak wygląda rozmowa między wami?
- Moja siostra i rodzina, wszyscy są bardzo dumni z mojej kariery, wspierają mnie. Może nie wszyscy wiedzą jak wygląda moje życie, nie umiem tego wytłumaczyć. Mam wiele wsparcia z strony siostry.
 Zastanawiamy się gdzie jest twój dom, we Włoszech czy Argentynie?
- Mój dom jest w walizce, mieszkam na walizkach. Podczas nagrywania Violetty, mieszkałam w Argentynie, teraz mój dom jest we Włoszech.
Ile lat  pracowałaś w serialu Violetta?
- Trzy lata.


Pojawiło się więcej, pytań, ale ja napisałam tylko te najciekawsze odpowiedzi.

Teraz czas na początek spotkania, czyli podpisywanie autografów w gwiazdą. Pierwsze kilka osób najbliżej drzwi studnia, weszło razem z prowadzącym do środka, gdzie mogli zobaczyć idolkę i zebrać autografy. Także dziś imieniny Karoliny, a w śród fanów dziewczyna z imieniem także się znalazła.




Można ująć to tak, kolejny pracowity dzień dla Lodovicy, został jej tylko jeden dzień w Polsce, ciekawe jak go wykorzysta...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst