piątek, 22 maja 2015

[ Świat według... ] Justyna Bojczuk!

Justyna Bojczuk urodziła się 21 sierpnia 1995 roku w stolicy Polski, Warszawie. Justyna dubbinguje postać Ludmiły w j.polskim, a także mogliśmy ją zobaczyć w 3 sezonie Violetty, jako Matyldę. Oprócz tego Justyna, uwielbia tańczyć i śpiewać!
Chcielibyście się dowiedzieć o niej czegoś więcej? Zapraszam do postu!





Pierwsza zaprzyjaźniona osoba z planu:
Jako pierwszą poznałam Lodovicę, która mieszkała obok mnie. Chciałam pożyczyć od niej pieprz :) i od tamtego momentu zakolegowałyśmy się.


Ulubione jedzenie z Buenos Aires:
Empanada to tradycyjna argentyńska potrawa, pierożek z mięsem, serem albo szynką. Był przepyszny!!!


Moja ulubiona książka:
To Mały Książę . Tę historię zna wielu, i każdy wie, jak bardzo nawiązuje do naszego życia. Ja czerpię z niej cytaty, które pomagają mi w codziennym życiu.


Plany na przyszłość:
Przez najbliższy czas chciałabym skupić się na muzyce. Chcę zacząć komponować i tworzyć swoją muzykę. Pragnę też kontynuować naukę hiszpańskiego. Myślałam również o nauce jakiegoś nowego stylu tańca.


Moje Zoo:
Odkąd się urodziłam towarzyszyły mi zwierzęta. Aktualnie mam 3 psy i 2 koty. Kiedyś mieszkał u mnie też jeż, którego potrącił samochód. Miałam też kanarka, rybki i fretkę. Ta ostatnia była urocza i kochana. Spała ze mną i opiekowała się mną.


Ulubione miejsce:
Lubię wracać do miejsc z mojego dzieciństwa, na naszą rodzinną działkę. Tam zawsze robimy grilla, śpiewamy szanty, staramy się odpoczywać i planujemy wspólne wakacje.


Post nie należy do najdłuższych, ale jednak można się sporo z niego dowiedzieć o Justynie.

Czy któraś z informacji zawartych powyżej była dla was nowością???

Źródło: Materiał do postu pochodzi z oficjalnego magazyny Violetta nr. 5

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst