środa, 20 maja 2015

[PORADA] Dove Cameron o modzie i urodzie!

Dove Cameron to nowa gwiazda Disney Channel, która gra w serialu „Liv i Maddie”. Oprócz tego uwielbia śpiewać i zajmować się urodą, ma do tego nie samowity talent, dobieranie ubrań jest sztuką, a jej wychodzi to jak nikomu innemu. Spotkaliśmy się z amerykańską aktorką, żeby poznać jej opinię na temat mody, stylu i urody. Specjalnie dla Was zdradziła nam kilka sekretów.

Dove Cameron opowiada o modzie, stylu i urodzie.

Zapraszam do postu! :)



Jak opisałabyś swój własny styl, Dove?
Jestem superstaromodna! Lubię nosić ładne sukienki w stylu vintage i buty na płaskim obcasie. Uwielbiam też dżinsy i grube swetry połączone z baletkami. Nie lubię się stroić ani przebierać kilka razy dziennie. Większość moich ubrań kupiłam w second-handach albo sklepach vintage.

Jaka najfajniejsza rzecz wisi w Twojej szafie?
Jestem zakochana w jasnoniebieskiej jedwabnej sukience, którą ostatnio kupiłam. Jest z lat 50., ale przerobiłam ją tak, żeby pasowała do mojej sylwetki. Jest przepiękna!

Przerobiłaś? Sama?
Kocham szyć i przerabiać. To trochę taki modowy recycling. Bierzesz jakieś stare ubranie albo coś, co nie pasuje do Ciebie i robisz z tego coś zupełnie nowego. Zawsze tak robię.



Gdzie znajdują się Twoje ulubione sklepy vintage?
Moje sukienki kupuję w każdym sklepie oferującym ubrania vintage. Często odwiedzam takie sklepy w Waszyngtonie, Nowym Jorku i Los Angeles. Kupuję tam, gdzie znajdę coś, co mi się podoba. Uwielbiam przeszukiwać wieszaki, żeby znaleźć coś fajnego.
A jak opisałabyś styl swoich bohaterek w serialu „Liv i Maddie”?

A jak opisałabyś styl swoich bohaterek w serialu „Liv i Maddie”?
Liv i Maddie są bliźniaczkami – gram je obie. To ciężka praca, ale mam przy tym mnóstwo frajdy. Bardzo podoba mi się to, że ich style są totalnie różne. Liv ma klasyczny look. Jest staroświecka i dziewczęca, bardzo w stylu vintage.

A Maddie?
Maddie w ogóle nie skupia się na modzie. Z szafy bierze to, co akurat wpadnie jej w rękę. Nie zwraca uwagi na to, co nosi. Ma to swój urok i jest zupełnie różne od stylu Liv.


Masz ulubiony strój z planu serialu?
Tak! Wspaniała sukienka, którą nosiłam w odcinku o Halloween, ale nie mogę Wam powiedzieć, jak wygląda. Musicie sami zobaczyć Liv w tym odcinku! Maddie czasem ubiera się jak nastoletni chłopiec. Mój ulubiony strój tej postaci zobaczycie już w drugim odcinku! Ma na sobie rurki i sweter – wygląda naprawdę fajnie.

Co najbardziej podoba Ci się w stylizacjach Liv i Maddie?
Myślę, że buty Liv są świetne, naprawdę świetne. Ma 12 par butów „Mary Jane” w różnych kolorach. Zakłada do nich skarpetki baby doll. Wygląda uroczo.

Czekaj… Jak wyglądają buty „Mary Jane”?
„Mary Jane” to płaskie buty zapinane na paseczek. Mają okrągły nosek i wyglądają niesamowicie ze skarpetkami. Wygooglaj je i zobacz! Jestem pewna, że poczujesz ten klimat, jak je zobaczysz.


Podziel się z nami swoimi trikami modowymi.
Słuchaj swojego serca. Tyle. Noś najdziwniejsze ubrania, ale zawsze w Twoim stylu. Baw się modą, teraz jest na to czas.

Zdradzisz coś jeszcze?
Znajdź styl, który Ci najbardziej odpowiada. Mój to klasyczny look z lat 50., ale to nie pasuje każdemu. Nie zwracam uwagi na to, co myślą ludzie o moim ubraniu. Noszę to, co mi się podoba!

Czyj styl podoba Ci się najbardziej?
Ariana Grande ma fajne stylizacje. Lubię też Emmę Watson i Chloë Moretz, mają świetne wyczucie stylu. Zawsze mają przepiękne ubrania. Uwielbiam je za to.
Przyznaj się, Dove… 


Jaka była Twoja największa wpadka modowa?
Moja największa wpadka? Nie wiem. Naprawdę! Myślę, że wyrzuciłam to z pamięci. Kto chciałby przechowywać takie wspomnienia?!

Lubisz akcesoria? Jakie są Twoje ulubione?
Zazwyczaj noszę ten sam naszyjnik – medalion – który kupił mi tata. Czasem zakładam perły. Uważam, że pasują do wszystkiego. Klasyce zawsze mówię tak.

A co powiesz swoim fankom o urodzie?
Lubię tylko delikatny make-up. Kiedy nie pracuję, w ogóle go nie nakładam. Naturalność jest w cenie. To najlepsze, co można zrobić – zmyć makijaż.


A kiedy pracujesz, ile czasu zajmuje Ci ułożenie włosów i umalowanie?
Wydaje mi się, że wieczność! Nie muszę długo wczuwać się w postać, ale muszę przeskakiwać z jednej roli w drugą – Liv i Maddie. Uczesanie i zmiana make-upu zajmuje zwykle pół godziny, dziennie wychodzi ponad dwie godziny.

Musi być wesoło…
Jest! Spędzam sporo czasu z makijażystami i stylistami fryzur, słuchamy razem muzyki. Mam specjalną playlistę, na której są ulubione piosenki każdego z nas. Robimy taka małą imprezę!

Co jest na tej playliście?
Kocham The Dandy Warhols. I Lanę Del Rey. O i The Cranberries. Jeszcze The Rolling Stones, Cream oraz Led Zeppelin. Drzemie we mnie rockowa dusza.

Masz jakieś urodowe wskazówki dla swoich fanek?
Mnóstwo! Ważne jest, żeby pić dużo wody i wysypiać się, wtedy Twoja skóra wygląda zdrowo. Do tego trzeba jeść świeże warzywa i owoce, i w ogóle dbać o siebie. To klucz do sukcesu.


Podobał wam się wywiad??? 
Pomogły wam w czymś porady Dove?

2 komentarze:

  1. hey I have a question how did you become so famous because I would also like to become an actress like you I am the biggest fans of you and China Anne McClain you are my favorite actresses

    Gosia from Mikołów, Poland

    OdpowiedzUsuń
  2. If you want, come to Mikołów, Poland, Silesia, write to my gmail, i.e. zzoe9595@gmail.com if you want to come

    OdpowiedzUsuń

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst