wtorek, 19 maja 2015

[WYWIAD] Laura Marano - film " Pod Włos "



MASZ TAKIE DNI, KIEDY WSZYSTKO IDZIE POD WŁOS?

Już za kilka dni na kanale Disney Channel ( 23 maja ) będziemy mogli obejrzeć premierę najnowszego filmu " Pod  Włos ". Pod włos to niezwykle pogodna komedia przygodowa z udziałem Laury Marano, Ambasadora UNICEF 2013 i gwiazdy Austin & Ally, oraz Leigh Allyn Baker z przebojowego serialu Powodzenia Charlie. Baker jest również producentem wykonawczym Pod włos. W rozwinięciu post znajdziecie wywiad z Laurą Marano wcielającą sę w rolę Monici, poznamy jej wrażenia z planu, i inne!





Laura Marano gra licealną prymuskę z techniki, która pragnie zdobyć tytuł królowej balu organizowanego na zakończenia szkoły. Ale gdy wielki dzień w końcu nadchodzi, wszystko idzie nie tak, jak powinno – począwszy od wymykającej się spod kontroli fryzury, aż po niegdyś piękną, a teraz zupełnie zniszczoną suknię. Równocześnie Marano zmuszona zostaje do współpracy z dosyć pechową policjantką (Baker) prowadzącą śledztwo w sprawie zaginionego naszyjnika, który – jak się niespodziewanie okazuje – jest w posiadaniu dziewczyny. Szaleństwo sięga zenitu, gdy w dniu balu para musi uciekać przez całe miasto przed zawistnym złodziejem klejnotów.


Co możesz nam powiedzieć o filmie Pod włos i twojej roli?
Pod włos to pełna akcji komedia, w której gram wraz z Leigh-Allyn Baker z Powodzenia Charlie. Cała akcja rozgrywa się w ciągu jednego dnia, gdy moja postać – Monica – która jest nominowana do tytułu królowej balu na zakończenie szkoły, a oprócz tego jest niezwykle utalentowaną technicznie uczennicą, przeżywa swój najgorszy dzień w życiu. Wszystko, co może w dniu jej balu pójść źle – idzie źle. Jej suknia się rwie, buty się rozpadają, a włosy wyglądają bardzo, ale to bardzo źle! Monica ma również przed sobą egzamin na prawo jazdy, ale nie ma własnego samochodu, a mieszka ze swoim ojcem, który zawsze pracuje. Postać grana przez Leigh-Allyn – Liz – jest z kolei przynoszącą pecha policjantką, poszukującą skradzionego naszyjnika, który… Monica, zrządzeniem losu, niedawno kupiła. Liz ma samochód, którego Monica potrzebuje, więc dziewczyny zawierają umowę: Monica korzysta z samochodu przez cały dzień, a Liz pod koniec dnia otrzymuje naszyjnik. Oczywiście nie wszystko idzie zgodnie z planem i dzieją się różne nieoczekiwane rzeczy. Dwie bardzo różne osoby muszą ze sobą współpracować w sposób, którego by się nigdy nie spodziewały… Film jest pełen akcji, pościgów samochodowych i przemieszczania się z miejsca na miejsce. Jest przy tym mnóstwo zabawy!


Masz coś wspólnego z postacią, którą grasz?
Tak – Monica przechodzi bardzo podobne sytuacje do tych, które ja przeżywałam tego samego roku. Wątek poboczny filmu opowiada o problemach z wyborem uczelni. Monica jest osobą, która chce się w pewnym sensie dopasować do innych, zdobyć sympatię wszystkich. Ma możliwość pójścia na Massachusetts Institute of Technology (MIT), która jest wybitną uczelnią, ale skłania się raczej ku State College, ponieważ to właśnie tam idzie większość jej znajomych i przyjaciół, a Monica najbardziej obawia się trafienia do środowiska, gdzie nikogo by nie znała. Konieczność wyboru uczelni to sytuacja, z którą bardzo się utożsamiam, bo sama ją przechodziłam. Ale Monica ma przy tym zdecydowanie inny charakter od postaci, które dotąd grałam. Uwielbiam w niej to, że nie jest stereotypowa. Jest bardzo popularna, zna się na modzie, fryzurach, dba o urodę, a równocześnie jest prymuską i nerdem zainteresowanym technologią. Myślę, że to bardzo fajne, że ostatecznie przestaje dbać o to, co powiedzą inni i nie boi się być sobą.


Jaka zdarzyła się wam najzabawniejsza sytuacja na planie?
Było mnóstwo takich sytuacji! Jedna z nich zdarzyła się wtedy, kiedy musiałam jeździć po planie na rowerze, a mówiąc szczerze, nie jestem najlepszym kolarzem świata… Prawie potrąciłam osoby, które stały dookoła, a jechałam wtedy z Leigh-Allyn w koszyku! Po prostu straciłam kontrolę nad rowerem i niemal wjechałam w kogoś. To było straszne, ale potem wszyscy się z tego śmialiśmy.


Uczyłaś się jeździć na rowerze po tamtym zdarzeniu?
Nauczyłam się potem jeździć o wiele lepiej, a pomogła mi w tym Leigh-Allyn. Warto dodać, że ona nie tylko grała w tym filmie, ale była też producentem wykonawczym, co uważam za bardzo ciekawe połączenie. Na pewno wiele się od niej nauczyłam. Ona zawsze wiedziała, co trzeba robić. I naprawdę podziwiałam jej zaradność. To było fascynujące, obserwować ją przy podejmowaniu różnych decyzji, była w tym absolutnie wspaniała.


PREMIERA FILMU POD WŁOS JUŻ 23 MAJA O 18:00 TYLKO W DISNEY CHANNEL

1 komentarz:

Z chęcią przeczytam wasze komentarze, a na pytania odpowiem :)

tekst